در راستای نهضت روشنگری و آگاهی سیاسی پایوران سپاه ناحیه دامغان، گردهمایی سیاسی با سخنرانی فرمانده این سپاه با رعایت دستورالعمل های بهداشتی برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۴۳۰۵۶
|
۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان؛ در راستای نهضت روشنگری و آگاهی سیاسی پایوران سپاه ناحیه مقاومت بسیج دامغان، گردهمایی سیاسی این ناحیه با سخنرانی سرهنگ محمد حسین تقی پور فرمانده این سپاه با رعایت دستورالعمل های بهداشتی برگزار شد.

وی گفت: اگر کار برای خدا و در راستای اهداف نظام و انقلاب باشد کمترین ایراد را خواهد داشت، همانند ریاست جمهوری مقام معظم رهبری در ابتدای انقلاب که کمترین ایراد به ایشان وارد بود.

وی با اشاره به اهمیت انتخابات افزود: از جمله ملاک های مهم در انتخاب فرد اصلح عدالت محوری است بدین معنا که عادل بوده تفکرات جناحی یا روابط خانوادگی و امثال اینها در تصمیم گیری تاثیر نداشته باشد.

او ادمه داد: یکی دیگر از ملاک های ریاست جمهوری توجه به بحث افزایش جمعیت و تعالی خانواده است. خانواده رکن اصلی جامعه بوده و تصمیمات اشتباه در بعضی از برهه ها باعث وارد آمدن آسیب به جامعه شده است.

ایشان با برشمردن راه های شناخت فرد اصلح گفت: اعتماد به افراد صالح، شناخت سوابق و عملکرد کاندیداها، شناخت خانواده کاندیداها، شناخت اطرافیان و دوستان و دقت در مواضع و صحبت ها از جمله مهمترین ملاک های تشخیص فرد اصلح می باشد.

ایشان همچنین افزود: باید با جلب رضایت مردم و جلوگیری از نارضایتی، ایجاد امنیت و صیانت از آرا به هرچه بهتر برگزار شدن انتخابات کمک کرد و با معرفی شگردهای دشمن و آگاه سازی مردم از این شگردها از فریب مردم توسط رسانه های معاند جلوگیری به عمل آید.

ارسال نظرات