خبرهای داغ:
بمناسبت هفته روابط عمومی؛

تقدیر فرمانده سپاه شهرستان دامغان از روابط عمومی این ناحیه

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج دامغان و جمعی از مدیران و معاونین با حضور در مجموعه روابط عمومی و تبلیغات این سپاه از زحمات فعالین این رده تقدیر به عمل آوردند.
کد خبر: ۹۳۴۳۳۳۶
|
۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان؛ بمناسبت هفته روابط عمومی و ارتباطات سرهنگ محمد حسین تقی پور فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دامغان و جمعی از مدیران و معاونین با حضور در روابط عمومی و تبلیغات این سپاه از زحمات مسئول روابط عمومی این رده تقدیر به عمل آوردند.

سرهنگ محمدحسین تقی پور در این دیدار گفت: روابط عمومی با انعکاس اخبار و فعالیت های یک نهاد عملکرد آنرا به سمع و نظر عموم مردم می رساند و این بسیار با اهمیت است.

 فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دامغان با تشکر از زحمات کشیده شده در این معاونت افزود: امید است با تلاش بیشتر بعضی نقاط ضعف موجود برطرف شده و با همکاری قسمت های دیگر در سپاه ماموریت روابط عمومی به نحو احسن انجام شود.

تقی پور در پایان افزود: هنر یک مدیر بهترین استفاده از منابع موجود بوده و مسئول روابط عمومی باید این نکته را مد نظر داشته باشد و به آن عمل نماید.

مهدی فکور مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه شهرستان دامغان نیز کار روابط عمومی را یک کار تیمی دانست و گفت: همواره فرماندهی همراه لاینفک روابط عمومی بوده و هست و در مسیر پیشرفت و رشد این مجموعه بسیار اثر گذار خواهد بود لذا این مجموعه همواره در پی اجرای برنامه ها به نحو شایسته و اثر گذار می باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها