خبرهای داغ:

روابط عمومی در خط مقدم جنگ نرم است

معاون هماهنگ کننده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: امروز روابط عمومی در خط مقدم جنگ نرم است.
کد خبر: ۹۳۴۴۱۱۱
|
۰۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۷:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان؛ سرهنگ پاسدار علی خالقیان معاون هماهنگ کننده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در دیدار با پرسنل معاونت روابط عمومی سپاه استان به مناسبت روز روابط عمومی گفت: امروز فضای مجازی و روابط عمومی مهمترین اثر را بر افکار عمومی دارند و قادرند تا افکار عمومی را تغییر دهند.

وی افزود: روابط عمومی سپاه استان همواره خوش درخشیده اند و امروز تاثیر پخش زنده مراسمات و برنامه ها بر هیچ کس پوشیده نیست و باید تلاش شود در موزه های دفاع مقدس تاثیر روحی را در بازدید کنندگان ایجاد کند.

او ادامه داد: باتوجه به تاکیدات مقام معظم رهبری بر فرزند آوری، باید روابط عمومی در جهت این فرهنگ سازی تلاش کند و در جهت ایجاد سبک زندگی سالم تلاش ویژه داشته باشد.

سرهنگ خالقیان تصریح کرد: روابط عمومی در خط مقدم جنگ نرم است و شما باید تلاش کنید تا ذهن و روحیه افراد را به سمت انقلاب سوق دهید تا عمل آنها نیز انقلابی شود.

وی افزود: امیدواریم با تلاش هایی که انجام می شود در آینده شاهد ایجاد تمدن نوین اسلامی در دنیا باشیم.

دیابی معاونت روابط عمومی و تبلیغات سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان ضمن قدردانی از حمایت های هیئت رئیسه و فرماندهی سپاه استان در پیشبرد اهداف روابط عمومی سپاه استان گفت: امیدواریم هیئت رئیسه سپاه استان همچون سابق حمایت های خود را از روابط عمومی دریغ نکنند تا بتوانیم همواره در مسیر انقلاب و پیشبرد اهداف انقلاب و سپاه تلاش کنیم.

وی افزود: روابط عمومی های نواحی  در شهرستان ها و گردان قرارگاه در سپاه استان همواره یاری گر و پشتیبان روابط عمومی سپاه استان بوده اند که قدردان زحمات آنها هستیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها