خبرهای داغ:
به مناسبت هفته ارتباطات و روابط عمومی نشست صمیمی مدیران روابط عمومی ادارات مهدیشهر با حضور میقانی ، فرماندار مهدیشهر و یحیایی، معاون روابط عمومی، تشریفات و امور بین الملل استانداری سمنان،برگزار گردید.
کد خبر: ۹۳۴۴۵۷۹
|
۰۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان؛ میقانی فرماندار مهدیشهردر این جلسه با تأکید بر اهمیت و جایگاه روابط عمومی مدرن در چگونگی بازخورد عملکرد شرکت و سازمان‌ها، عصر حاضر را عصر فضای مجازی خواند و گفت: شاید در گذشته ادارات روابط عمومی در هر سازمان تنها با بخش‌هایی نظیر رسانه‌های جمعی ارتباط داشته و به‌صورت سنتی اداره می‌شدند اما باید به این نکته توجه داشته باشیم که امروز شرایط کاملا تفاوت پیدا کرده و عملکرد مدیران و مجموعه‌های گوناگون از طریق فضای مجازی و عمومی سنجش می شود.

فرماندار مهدیشهر  در ادامه،  وظایف و مأموریت‌های حوزه روابط عمومی در ادارات را امری ضروری دانست و گفت: هم‌اکنون شرایطی ایجادشده که افرادی با هویت‌های غیرواقعی با سوءاستفاده و بزرگنمایی مطالبات برحق مردم به دنبال پیشبرد اهداف و منافع شخصی خود بوده و این کار را صرفا از طریق فضای مجازی پیش می‌‌برند؛ بنابراین دیگر یک روابط‌عمومی سنتی نمی‌تواند با آن روبه‌رو شود؛ بلکه باید با حضور فعال در فضای مجازی و رصد به موقع این افراد را شناسایی و مشکلات را به مدیران عامل هر شهر انتقال دهد.

وی در ادامه سخنان خود تأکید کرد: بدون شک روابط‌عمومی باید همزمان با توجه و انتشار اخبار و اطلاعات فعالیت‌های مهم و استراتژیک به موضوع‌های کوچک توجه کرده و این اقدام را از طریق ابزارهای جذاب انجام دهد؛ چراکه تصویر عمومی خوبی از مجموعه در بین مردم و شهروندان به همراه خواهد داشت .

میقانی  در بخش دیگری از سخنان خود، نقش اول توفیق هراداره  یا سازمان در دنیای امروز را، روابط عمومی آن مجموعه دانست و افزود: قطعا روابط عمومی‌ها در هدایت به موقع خواسته‌های شهروندان به مدیران و همچنین هدایت فضای عمومی نقش بسیار مؤثری داشته و عامل با اهمیتی به شمار می‌روند.

فرماندار مهدیشهر تصریح کرد: مسئولان روابط عمومی باید آگاه‌ترین فرد نسبت به عملکرد شرکت‌ها و فضای بیرون در هر مجموعه باشند و به هیچ وجه نگاه بخشی نداشته باشند.

در پایان این جلسه نیز از زحمات و تلاش های مدیران روابط عمومی ادارات شهرستان مهدیشهر تقدیر شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها