خبرهای داغ:
معاون سیاسی استاندار قزوین؛

پرسشگری دانشجویان،چهره مطلوب انتخابات را رونمایی می کند

حبیبی گفت:دانشجویان در انتخابات نقش راهبری دارند و پرسشگری دانشجویان، چهره مطلوب انتخابات را رونمایی می کند.
کد خبر: ۹۳۴۳۱۲۱
|
۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، منوچهر حبیبی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار و رئیس ستاد انتخابات استان در جلسه کمیسیون دانشجویی استان با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری بر مشارکت حداکثری در انتخابات افزود: دانشجویان در انتخابات نقش راهبری دارند و مسیر را برای جامعه مشخص نموده و توان ایجاد شور و نشاط انتخاباتی را دارند.

حبیبی گفت: مطالبه دانشجویان از کاندیداها، برنامه‌های آنهاست و این مطالبه‌گری عیار آنها را مشخص می کند و در نتیجه انتخاب برای مردم آسان تر می شود.

وی در ادامه افزود: با پرسشگری دانشجو، چهره مطلوب انتخابات رونمایی می‌شود.

معاون سیاسی استاندار با اشاره به اهمیت و مشارکت در انتخابات اظهار کرد : مردم در انتخابات به دنبال چهره‌های متدین، دلسوز و کارآمد هستند.

وی افزود: باید مراقبت شود تا افراد در تبلیغات انتخاباتی ترور شخصیت نشوند، بلکه شایستگی های  آن ها را برجسته نماییم.

حبیبی گفت: باید تلاش شود رقابت بین، خوب و خوب‌تر باشد، داوطلبان انتخابات سرمایه‌های نظام هستند، تجارب ارزنده ای دارند و از آبروی خود مایه گذاشته اند و ما نیز باید قدردان آنها باشیم.

 رئیس ستاد انتخابات استان بیان کرد: بار اصلی تبلیغات در انتخابات به خاطر شیوع کرونا در فضای مجازی صورت می‌گیرد، بنابراین ضرورت دارد ضمن مدیریت این فضا اجازه ندهیم دشمنان از این فرصت سوء استفاده نمایند.

 حبیبی تاکید کرد: در این مدت باید تلاش شود تا زمان برگزاری انتخابات وبینارها و کنفرانس های مجازی با موضوع انتخابات در بین دانشجویان برگزار گردد تا شاهد شور و نشاط انتخاباتی در بین این قشر تاثیرگذار  درجامعه باشیم.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار