توزیع ۶۰ بسته سبدغذایی در شهرانابد

طی مراسمی که با حضور جانشین سپاه ناحیه بردسکن و فرمانده حوزه امام رضا (ع) انابد برگزار شد، ۶۰ بسته سبد غذایی بین معسرین شناسایی شده در شهرانابد توزیع شد.
کد خبر: ۹۳۴۳۱۷۹
|
۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ سرهنگ پاسدار علی پورمحمد جانشین سپاه ناحیه بردسکن در این مراسم ضمن تشکر از زحمات فرمانده پایگاه سیدهاشم و حضرت زکیه و همچنین از خیرین و هیئت عامل خیریه علی ابن ابیطالب شهرانابد برای تهیه این ۶۰ سبد غذایی تشکر کرد.
 
وی با یاد کردن از دوران خدمت خود در حوزه مقاومت بسیج امام رضا (ع) انابد به عنوان یکی بهترین دوران خدمت خود، مردم شهرانابد را از ابتدای انقلاب تا کنون سرآمد کار‌های جهادی در منطقه دانست و گفت: اکنون نیز گروه‌های جهادی شهرانابد در بحث کمک‌های مومنانه و کار‌های جهادی بسیار خوب و قوی عمل کردند.
 
سرهنگ محمدجواد محمدی فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام رضا (ع) انابد نیز در ابتدای این مراسم ضمن خیر مقدم به جانشین فرمانده سپاه ناحیه بردسکن اظهار داشت: پایگاه‌های مقاومت بسیج شهرانابد از ابتدای سال تاکنون در بحث کمک‌های مومنانه بسیار فعال و بالاتر از برنامه ابلاغی به پایگاه‌ها عمل کردند.
 
وی باتشکر از فرمانده پایگاه مقاومت بسیج سیدهاشم، و فرمانده پایگاه خواهران حضرت زکیه(س) و همچنین خیریه علی ابن ابیطالب(ع) شهرانابد ارزش این ۶۰ سبد غذایی را بالغ بر ۱۵ میلیون تومان اعلام نمود که با همکاری فرمانده دوپایگاه و خیریه علی ابن ابیطالب شهرانابد تهیه شده است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها