مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان خبر داد

دریافت ۱۱۵ قطعه زمین برای تامین ۱۰۸۰ واحد مسکونی در قالب طرح اقدام ملی مسکن در زنجان

زنجان-مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان گفت: تاکنون ۱۱۵ قطعه زمین برای تامین ۱۰۸۰ واحد مسکونی در قالب طرح اقدام ملی مسکن در استان زنجان دریافت کرده‌ایم.
کد خبر: ۹۳۴۳۳۳۱
|
۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۲
به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان؛ رضا خواجه‌ای در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در طول یک سال گذشته ۵۸ واحد مسکونی برای اقشار کم‌درآمد در استان زنجان تکمیل و احداث شده است.
 
دریافت ۱۱۵ قطعه زمین برای تامین ۱۰۸۰ واحد مسکونی در قالب طرح اقدام ملی مسکن در زنجان

وی با اشاره به طراحی ۷۶۸ واحد مسکونی به مساحت ۱۱۶ هزار و ۸۷۰ مترمربع در طول یک سال گذشته از سوی این نهاد، خاطرنشان کرد: شروع به ساخت پروژه‌های جدید در قالب طرح اقدام ملی و مسکن محرومین به تعداد ۱۰۵۶ واحد در سطح استان از دیگر اقدامات این نهاد به شمار می‌آید.

خواجه‌ای تصریح کرد: پروژه‌های مسکونی ۳۶۸ واحدی گلشهر زنجان، ۹۶ واحدی هیدج، ۱۶ واحدی صائین‌قلعه، ۹۶ واحدی آببر، ۱۲۶ واحدی خرمدره و ۸۰ واحدی فاز ۲ هیدج از جمله پروژه‌هایی هستند که در قالب طرح اقدام ملی مسکن از سوی این نهاد انقلابی در حال اجرا است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان گفت: مهمترین اهداف و رسالت این نهاد، تامین مسکن محرومان و اقشار کم‌درآمد است.

وی اظهار داشت: تامین مسکن، گامی مهم در دستیابی به توسعه پایدار است که در حال حاضر این نهاد انقلابی به این موضوع توجه جدی دارد به طوری که در راستای سیاست‌ها و راهبرد‌های توسعه‌ای مسکن کشور گام برداشته و مطابق با رویکرد‌ها و راهبرد‌های حمایتی از اقشار ضعیف جامعه، حرکت کرده است.
ارسال نظرات