خبرهای داغ:

جلسه هم اندیشی با موضوع انتخابات در حوزه امام سجاد(ع) یزدانشهر برگزار شد

جلسه هم اندیشی با موضوع انتخاب اصلح با حضور فرمانده ،اعضای شورای حوزه و جمعی از معتمدین در محل حوزه بسیج امام سجاد(ع) یزدانشهر با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله اجتماعی برگزار گردید.
کد خبر: ۹۳۴۳۴۱۲
|
۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از نجف آباد، جلسه هم اندیشی با موضوع انتخاب اصلح با حضور فرمانده ،اعضای شورای حوزه و جمعی از معتمدین در محل حوزه بسیج امام سجاد(ع) یزدانشهر با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله اجتماعی برگزار گردید.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام سجاد(ع) ضمن اشاره به اینکه برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در سال جاری از اهمیت بالایی برخوردارمی باشد و توصیه به آحادمردم انتخاب یک رئیس جمهور اصلح که به حق حضور مردم درپای صندوق های رای ویک انتخاب اصلح همانند چهار سال بیمه کردن این انقلاب می باشد. حضور در انتخابات یک حق است و یک وظیفه است. ما هر کداممان به عنوان یک فرد از افراد این ملت، هم حق داریم در انتخابات شرکت کنیم ایشان در خصوص انتخابات و مشارکت حداکثری مردم و تبیین منویات رهبر انقلاب در بحث انتخابات و بصیرت افزایی در مجموعه بسیج مطالبی را ارائه نمودند.

ایشان درخصوص نقش فضای مجازی درآگاهی بخشی و بصیرت افزایی مردم در شهر اظهار داشت:کسانی که در تهیه محتوا بارگزاری کلیپ در فضای مجازی و اطلاع رسانی انتخابات آتی فعالیت می‌کنندنقش بسزایی در روشنفکری آحاد جامعه دارند.

وی در ادامه گفتند با نزدیک شدن به انتخابات، بازار گمانه‌زنی‌های سیاسی و شایعات هدفمند بسیار داغ شده و نظرسنجی‌های مختلفی در رسانه‌ها وشبکه های مجازی می‌شود و به خصوصیات رئیس جمهورمطلوب اشاره ای داشتند از جمله این که یک رئیس جمهور منتخب مردم باید فردی انقلابی از جنس مردم وکار اجرایی بلد باشد و توانایی کشیدن بار سنگین اداره مملکت را داشته باشدو اقتدار و عزت مملکت را بر باد ندهند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار