کارشناس سیاسی در گفتگو با بسیج:

انتخابات نمادِ اتحاد، همدلی و اقتدار نظام اسلامی است

حجت الاسلام مرتضی رشیدی گفت: مردم انقلابی شهرستان لردگان از ابتدای انقلاب در هر صحنه ای و در هر شرایطی پشتیبان انقلاب بودند و قطعا در انتخابات پیش رو باید منتظر شاهکار حماسی دیگری از این مردم شهید پرور باشیم.
کد خبر: ۹۳۴۳۴۴۴
|
۰۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری، حجت الاسلام مرتضی رشیدی در گفتگو با خبرنگا ما پیرامون اهمیت انتخابات  گفت: انتخابات یکی از سرنوشت سازترین رویدادهای سیاسی کشور است که نشانه مردم‌سالاری دینی و مسئول بودن مردم در برابر حق تعیین سرنوشت خود است، زیرا آینده کشور و آینده نسل جوان با انتخاب درست و مناسب این جایگاه رقم می‌خورد.

وی افزود: در انتخاب فرد اصلح باید دقت داشت تا رئیس‌جمهوری تراز انقلاب و کارآمد مبتنی بر بیانات مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، انتخاب شود تا با روحیه انقلابی در میدان عمل حضور پیدا کند و برای رسیدن به اهداف ارزشمند انقلاب اسلامی تلاش نماید.

رشیدی اظهار داشت: دشمنان ایران و اسلام از مدت ها پیش در حال برنامه ریزی هستند و تمام تلاش خود را به کار می‌برند تا مردم را نسبت به انتخابات دلسرد و ناامید کنند و به دنبال کاهش مشارکت مردم در انتخابات هستند، اما مردم ما بار دیگر با مشارکت همگانی و حداکثری و انتخاب اصلح ثابت خواهند کرد که پای نظام و انقلاب و ارزش‌ها و آرمان‌های خود ایستاده‌اند و از این امتحان الهی هم سربلند بیرون خواهند آمد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه لردگان اظهار داشت: انتخابات نماد  اتحاد، همدلی و اقتدار نظام اسلامی است، چرا که انتخابات همیشه در کشور ما مهم و حساس بوده است و با حضور میلیونی مردم در پای صندوق های رای حماسه ای بزرگ برای وحدت در کشور ایجاد شده است.

وی در پایان تاکید کرد: ان شاءالله در انتخابات پیش رو همه ملت ایران حماسه ملی دیگری خلق خواهند زد و هم با انتخاب فرد اصلح سرنوشت و آینده کشور را تضمین می کنند و هم مشتی سنگین بر دهان یاوه گویان منافق خواهند زد. مردم شریف و انقلابی شهرستان لردگان هم که از ابتدای انقلاب در هر صحنه ای و در هر شرایطی پشتیبان انقلاب بوده اند، قطعا در انتخابات پیش رو باید منتظر شاهکار حماسی دیگری از این مردم شریف و شهید پرور باشیم.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار