برگزاری گشت محله محور در پایگاه امام حسین (ع) سرخه

گشت محله محور با حضور جمعی از بسیجیان پایگاه امام حسین (ع) در راستای امنیت محله برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۴۳۵۰۴
|
۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه؛ گشت محله محور بسیج با هدف برقراری امنیت در محله و آرامش ساکنان محله به همت نوجوانان و جوانان بسیجی پایگاه امام حسین (ع) شهرستان سرخه برگزار شد.

محمدرضا امامی فرمانده این پایگاه در حاشیه این گشت در گفتگو با خبرنگار ما در سرخه ضمن قدردانی از تلاش و حضور پرشور بسیجیان در برنامه های مختلف اظهار کرد: با گشت بسیجی محله محور، احساس امنیت و رضایت مندی مردم را نسبت به نظام افزایش و کمک به عمق بخشی نظام در ماموریت نرم انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه قبل از انجام گشت، آموزش هایی به بسیجیان داده شد، افزود: یکی از اولویت‌های بسیج خدمت رسانی است و عملکرد بسیج در حوزه اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و امنیتی و محرومیت زدایی است و گشت محله محور از منظر خدمت امنیتی به مردم طراحی شده است.

فرمانده پایگاه امام حسین (ع) شهرستان سرخه در ادامه اضافه کرد: اهداف گشت محله محور ارتقاء آرامش و آسایش محله، مردمی کردن امنیت، ارتقا امنیت روانی و احساس امنیت در مردم و حفظ انسجام اعضاء پایگاه بسیجو افزایش ارتباط فکری و عاطفی پایگاه بسیج با مردم است.

امامی خاطرنشان کرد: مجموعه تلاش های صورت گرفته از سوی بسیج و نیروی انتظامی در بحث گشت محله محور گامی مؤثر در جهت رضایتمندی شهروندان است.

وی در خاتمه گفت: مجموعه بسیج و سپاه تلاش دارد تا در کنار نیروهای ناجا و به عنوان مکمل و کمک این نیرو، برای امنیت محلات شهری و روستایی  اثرگذار باشند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار