مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا:

تشکیل دولت جوان مومن انقلابی یک تکلیف است /دشمن درصدد به انحراف کشاندن انتخاب مردم است

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا با تصریح براینکه دشمن درصدد به انحراف کشاندن انتخاب مردم است، گفت:به گفته رهبر معظم انقلاب راه برون رفت مشکلات، تشکیل یک دولت جوان مومن انقلابی و حزب اللهی است.
کد خبر: ۹۳۴۳۶۷۰
|
۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، اولین همایش گردان سمیه بسیج طلاب خواهران مازندران با حضور طلبه‌های حوزه‌های علمیه خواهر استان و با هدف اجرای اقدامات جهادی اثرگذار و جریان آفرین در قالب تشکیلاتی منسجم و هدفمند در عرصه‌های مختلف خدمت، با حضور حجت الاسلام تسخیری مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا و  با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در سالن اجتماعات غدیر ستاد سپاه مازندران برگزار شد.
 
 
حجت الاسلام تسخیری در این همایش با اشاره به خودسازی در ابعاد مختلف گفت: باید در حوزه‌های گوناگون علمی، تربیتی، معرفیتی، بصیرتی و .. برنامه داشته و الگو‌های موثر باشیم.
 
مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا در ادامه به ماموریت مهم گردان حضرت سمیه (س)، اشاره کرد و افزود:یکی از اهداف تشکیل این گردان نمونه سازی در کشور است لذا باید  فعالیت‌ها، برنام‌ها و نیز اثرگذاری‌ها در این گردان الگو بوده تا در کشور نیز تسری پیدا کند.
 
حجت الاسلام تسخیری با اشاره به آیات قرآن در باره الگوسازی، خاطرنشان کرد: حضرت حجت (اروحناه فداه) می‌فرمایند الگوی من مادرم حضرت زهرا (سلام الله علیها) است.
 
مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا با تصریح بر ظرفیت سازی، گفت: خدای متعال فرمود: ان تنصرالله ینصرکم، لذا هرکسی دین خدا را یاری کنید، خدا هم یاری کننده است.
 
حجت الاسلام تسخیری با بیان این مطلب که وعده خدا حتمی است، و اگر کسی دست خالی در راه خدا کاری انجام دهد، خدا آن دست را میگیرد، اضافه کرد: برکت در حرکت است لذا با همه مشکلات و سختی‌ها باید  پای کار اسلام، حضرت رسول (ص) و حضرت امام زمان (اروحناه فداه)  و نائیبش باشیم.
 
مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به شرایط پیچیده امروزه که دشمن با تمام توان وارد میدان مقابله با انقلاب اسلامی شده است، گفت:دشمن استراتژی خود را در مقابل ایران عوض کرد که مهم‌ترین استراتژی آمریکا در مقابله با نظام جنگ نرم است.
 
حجت الاسلام تسخیری با تصریح بر اینکه چندین سال است که  با دشمن در حال جنگ نرم هستیم، افزود: دشمن از فایل‌های صوتی مسئولان و  از اقدامات عناصر سست، استفاده می‌کند؛ لذا امروز دشمن در خاک خود نیرو تربیت می‌کند و آن را به کشور ما می‌فرستدو  پست‌های کلیدی نظام را در دست بگیرند تا در این شرایط بتوانند قدرت انظام انقلابی را کم کند.
 

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا با بیان این مطلب که دشمن قریب به  ۵۰۰ نفر را انتخاب می کند و آموزش میدهد تا در پست‌های کلیدی نظام قرار بگیرند و بتواند جریان انقلاب را از بین ببرد، خاطرنشان کرد: این استراتژی دشمن فقط منوط به کشور ایران نیست، بلکه در کشور‌های منطقه هم همین کار را می‌کند؛ لذا به گفته امام راحل کسی که تمام تحصیلات خود را در آمریکا گذرانده چطور میتواند برای کشور انقلابی تعیین تکلیف کند.
 
حجت الاسلام تسخیری با تاکید بر اینکه نوع حکومت نظام اسلامی در دنیا بی نظیر است، گفت: تنها جایی که مدل شیعی در دنیا ارائه میدهد، انقلاب اسلامی است؛ لذا دشمن در تلاش است تا نوع مدل حکومت را از ایران بگیرد.  
 
مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا در ادامه با تصریح براینکه تمرکز دشمن در انتخابات و انتخاب مردم است، اضافه کرد:قوه مقننه و قوه مجریه دو قوه‌ای هستند که توسط مردم انتخاب می‌شوند لذا دشمن بر این دو قوه تمرکز کرده و با برنامه و طرح ریزی‌ها میخواهد مجلسی شکل بگیرد که در مدت ۲۰ دقیقه برجام را تصویب کند؛ لذا دشمن به مراکز تصمیم گیر نگاه ویژه دارد.

حجت الاسلام تسخیری  ادامه داد: دشمن درصدد است تا مردم را فریب دهد  و مردم با یک تفکر ،عده‌ای را قدرت بدهند تا کار به جایی برسد  که کابینه رئیس جمهور نظام اسلامی اعلام کند دوران امام گذشت و کسی اگر بخواهد در رابطه با امام حرفی بزند باید امام را در موزه‌ها پیدا کند.
 
مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا با تصریح براینکه دشمن درصدد به انحراف کشاندن  انتخاب مردم است، گفت:به گفته رهبر معظم انقلاب راه برون رفت مشکلات، تشکیل یک دولت جوان مومن انقلابی و حزب اللهی است.
 
حجت الاسلام تسخیری با بیان این مطلب که  دولت‌هایی که طول انقلاب  تشکیل شد یا دولت‌های در انقلاب بودند  یا انقلابی بودند ومیان این دو فرق است، خاطرنشان کرد: دولت در انقلاب  یعنی معتقد به انقلاب است، ولی تفکرش انقلابی نیست. برای نمونه در دولت کارگزاران، رئیس دولت میگوید برای اینکه بتوانیم اقتصاد نوین داشته باشیم چاره‌ای جز این نداریم عده‌ای  زیر چرخ اقتصاد له شوند. این قشری که قرار است له شود همان قشر کوخ نشینیان است که امام راحل فرمودند: این انقلاب وامدار مستضعفان است.
 
مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا با بیان اینکه در دولت اصلاحات نیز گفته شد، اگر تنازعی بین قانون سازمان ملل و قانون قران، اتفاق افتاد ما قران را کنار می‌زنیم قانون سازمان ملل را اجرا می‌کنیم، گفت: آیااین دولت انقلابی است؟ که  امروزه کابینه اش جز معاندین نظام شدند.
 
حجت الاسلام تسخیری ادامه داد: در دولت فعلی نیز رئیس جمهور گفته است، انقلاب چند سال باید باشد، ما جمهوری اسلامی داریم؛ و این یعنی مرز جمهوری اسلامی یک محدوده جغرافیای است، اما انقلاب اسلامی مرز ندارد.
 
مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا  توضیح داد: امام فرمود: انقلاب ما باید به جهان صادر شود، لذا مسئول دولت انقلابی حرف‌های امام را اجرا می‌کند.
 
به گفته حجت الاسلام تسخیری دولت انقلابی اعتماد به درون دارد، اما دولت در انقلاب معتقد به امضای کری است.
 
مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا اضافه کرد: دولت انقلابی به هیچ وجه  به آمریکا و استکبار اعتماد ندارد،   اما دولت در انقلاب می‌گوید ما به رئیس جمهور آمریکا نگاه می کنیم.
 
حجت الاسلام تسخیری با بیان اینکه دولت در انقلاب آب و هوای کشور را به برجام گره می‌زند، گفت: دولت انقلابی از ظرفیت جوانان استفاده می‌کند، اما دولت در انقلاب از وزرایی استفاده می‌کند که افتخارش نساختن یک خانه برای مردم است.
 
مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا در ادامه سخنان خود با بیان این مطلب که دولت در  انقلاب، بسته شدن کارخانجات را مهم نمی‌داند و به واردات رو می‌آورد، افزود:، اما دولت انقلابی معتقد است کارخانجات باید فعال و اشتغال ایجاد شود.

به گفته حجت الاسلام تسخیری تحقق منویات رهبر معظم انقلاب مبنی بر تشکیل دولت جوان مومن انقلابی و حزب اللهی یک تکلیف است.

انتهای پیام/
 
 
 
 
ارسال نظرات
پر بیننده ها