مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا:

مسئول سازشکار نمی تواند ملت را عزیز کند /مردم مراقب باشند فریب تفکر لیبرالی را نخورند

ساری-مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا گفت: کسی که مسئولیت راقبول می‌کند باید  خود عزیز باشد و عزت آفرین باشد، لذا مسئول سازش کار نمیتواند ملت را عزیز کند، چون خود آن مسئول مقتدر نیست.
کد خبر: ۹۳۴۷۳۱۲
|
۱۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۴

خبر

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، نشست روشنگری و بصیرت افزایی  مدرسه طلاب بسیجی حوزه علمیه الزهرا (س) ساری هم حضوری و هم به صورت تصویری برای مبلغین خواهر بسیجی سراسر استان با موضوع حضور حداکثری مردم درانتخابات ریاست جمهوری با حضور حجت الاسلام والمسلمین غلامحسن تسخیری مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا برگزار شد.

 حجت الاسلام تسخیری در این نشست، با اشاره به اینکه امروزه در آستانه یک انتخاب بزرگ قرار داریم، گفت: یکی از گرفتاری‌های امروز جامعه عدم انتخاب درست است چرا که اگر انتخاب درست صورت میگرفت، جامعه دچار مشکلات نمی‌شد.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا با اشاره به اینکه برخی مدیران توانایی و قدرت کار را ندارند، اما عده‌ای مدیران ناکارآمد را به مردم قالب  کردند، افزود: برخی‌ها میگفتند جامعه قدرت تشخیص افراد را ندارد و ما با نفوذ و با راه اندازی یک شوی تبلیغاتی به جامعه و مردم قالب کردیم برای همین مردم دچار آسیب شدند.

 حجت الاسلام تسخیری در ادامه سخنان خود به روایتی از امام صادق (ع) در پاسخ به نامه عبدالله نجاشی خاطرنشان کرد: مسئولیت پذیری در این شرایط بسیار سخت است چرا که یک عالم مجاهد و شخصیت فعال می تواند جامعه را عزت بدهد اما برعکس کسی در یک مسولیتی قرار می گیرد که ادم را در دنیا بی عزت می کند.
 
مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا  به شاخص های یک انسان مسئولیت پذیر اشاره کرد و گفت: کسی که مسئولیت راقبول می کند باید  خود عزیز باشد و عزت آفرین باشد، لذا مسئول سازش کار نمیتواند ملت را عزیز کند، چون خود آن مسئول مقتدر نیست.
 
حجت الاسلام تسخیری با بیان اینکه در دنیا ، رهبر معظم انقلاب عزت دار و عزت آفرین است، خاطرنشان کرد:جبهه مقاومت، دوستان انقلاب اسلامی هستند لذا کسی که عزت آفرین است ، باید دوستانش هم احساس عزت و اقتدار کنند.
 
مسئول سازش کار نمیتواند ملت را عزیز کند /
 
حجت الاسلام تسخیری ادامه داد: به فرموده رهبر معظم انقلاب معیارهای انتخاب درست ، با مردم بودن همراه مردم بودن،است لذا کسی که جیب مردم را بزند و قشر متوسط ضعیف شود و قشر سرمایه دار ، غنی تر شود،این نشانه مردمی بودن نیست.
 
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا نرمی بدون ضعف، صلابت بدون خشونت، از دیگر معیارهای انتخاب درست است، خاطرنشان کرد:ما به کشوری تعرض نمی کنیم اما اگر کشوری به ما تعرض کند، با صلابت در مقابل ان می ایسیتم .لذا باید در همه ابعاد به ویژه در اقتصاد خود را قوی کنیم .
 
حجت الاسلام تسخیری با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر تشکیل دولت جوان مومن انقلابی، گفت:مسئول انقلابی اقتدار آفرین است و مردم خود را محترم می شمارد نه اینکه آنها را بی شناسنامه بخواند و با دشمن بخندد اما با مردم خود بداخلاقی کند.
 
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا به بیانات رهبر معظم انقلاب درباره کاندیدای ریاست جمهوری اشاره کرد و افزود: معظم له وظایف هرکدام از کاندیدا را تشریح کردند و گفتند کاندیدا باید در قبال مردم و جامعه چه کارهایی را انجام بدهند.
 
حجت الاسلام تسخیری مومن بودن، ایمان به خدا، ایمان به آخرت، نگاه به موقعیت و جایگاه صرفا یک جایگاه برای آزمایش باشد، از جمله شاخص‌های یک مسئول دانست و خاطرنشان کرد: با وجود چنین ویژگی‌هایی باید از پست و مقام فراری باشد نه اینکه با فریب و دروغ در تلاش برای رای گرفتن باشد.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا با تاکید بر اینکه مدیر خوب، مدیری است که توانمندی مردم را ببیند و از این توانمندی‌ها استفاده کند، افزود: برنامه ریزی درست، اشتغال زایی، و رفع بیکاری از جمله مواردی است که یک مدیر با استفاده از توانمندی‌ها می‌تواند مشکلات را حل کند.

حجت الاسلام تسخیری را بیان اینکه باید دقت کرد تا به اسم و ادرس‌های مختلف دوباره وضع موجود تکرار نشود، افزود: باید مردم مراقب باشند تا فریب تفکر لیبرالی را نخورند.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا ادامه داد: باید درست انتخاب کنیم تامسئول سرباز ولایت باید نه سربار ولایت.
 
حجت الاسلام تسخیری با بیان اینکه باید کارنامه و برنامه و عملکرد کاندیدا را دید، و درست انتخاب کرد، افزود:به فرموده امام صادق(ع) مدیر باید اهل بصیرت باشد، یاران خود را خوب تشخیص بدهد،و همه را آزمایش کند.
 
مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا در ادامه به عملکرد حاج قاسم هم اشاره کرد و گفت: نتیجه عملکرد حاج قاسم شکست جبهه فکر و تضعیف قدرت های جهانی است.
 
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا در بخش پایانی سخنان خود بااشاره به سخنان امام خمینی در باره بسیج، گفت: اگر مسئولان از بسیج و بسیجیان غفلت کنند، گرفتار آتش دوزخ می شوند چرا که بسیجیان از کیان انقلاب اسلامی حفاظت می کنند.
 
 
 انتهای پیام/
 
اخبار مرتبط
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار