مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا:

برخی اشتباهات خود را مقدم بر رای شورای نگهبان می دانند/مسئول رفاه طلب و اشرافی به درد جامعه نمی‌خورد

حجت الاسلام تسخیری به شاخص های مسئول اتقلابی نیز پرداخت و  افزود: مسئولی که روحیه جهادی و ایثار نداشته باشد و با لباس اتو کشیده میخواهد کار کند به درد جامعه نمی‌خورد.
کد خبر: ۹۳۴۶۰۶۹
|
۰۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۷:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، حجت الاسلام والمسلمین غلامحسن تسخیری مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا در خطبه های نماز جمعه رامسر،با اشاره به اینکه  تقوی توشه خوبی است، گفت: در زمانی که اسنان محتاج است و نگاهش به عملکردش است، لذا تقوا که ذخیره الهی  است میتوان توشه خوبی برای آن باشد .

حجت الاسلام تسخیری در ادامه افزود:امام صادق ( علیه السلامه )فرمودند: شیطان به لشکریانش گفته است  اگر بتوانیم انسان‌ها را در رابطه با سه کار فریب شان دهیم دیگر نگران هیچ چیز نیستیم.
 
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا در همین رابطه توضیح داد:باید مواظب باشیم گرفتار شیطان نشویم و عمل کوچک مان را بزرگ نشماریم و گمنام باشیم ،دوم گناه خود را فراموش نکنیم و سوم مبتلا به خودبینی نشویم چرا که خودبین،خدا بین نیست و خدا را ناظر بر کارش نمی‌بیند.

حجت الاسلام تسخیری در بخش دوم خطبه نماز جمعه به حدیثی از پیامبر(ص) اشاره کرد و گفت: کسانی سابقه انقلابی داشتند اما بعد از سال ها دچار ضلالت شدند،کسانی که شعار ضد انقلاب می‌دهند و می‌گویند در انتخابات شرکت نکنید ، این افراد در لباس انقلابی این حرف‌ها را بزنند خطرناک‌تر از دشمن هستند.
 
امام جمعه موقت رامسر در ادامه  به خودبینی و عجب هم اشاره و اضافه کرد: برخی ها میگویند ما خدمات بزرگی برای انقلاب انجام دادیم اما امروزه برعلیه انقلاب کار میکنند،لذا در ایام انتخابات از زمان ثبت نام تا امروز صدا‌هایی می‌شنویم از کسانی که دیروز مورد تکریم بودند، اما امروزه مورد تمسخر بوده و حرف‌های ضد انقلاب می‌زنند.
 
حجت الاسلام تسخیری با تصریح بر اینکه یک عده  در فتنه ها بصیرت ندارند ،خاطرنشان کرد:نگاه ما به حزب و جناح و گروه‌های که منفعت طلب هستند، نباید نباشد  بلکه  نگاه مان باید به امام خامنه ای رهبر معظم انقلاب باشد.
 
خطیب موقت جمعه رامسر با اشاره به بیانات امام خمینی  تاکید کرد: کسی می‌گوید شورای نگهبان را قبول ندارم  امام فرمود: غلط می‌کند کسی که شورای نگهبان را قبول ندارد.
 
حجت الاسلام تسخیری ادامه داد: شورای نگهبان نهاد انقلابی و پایگاه مستحکم انقلاب اسلامی است لذا کسانی روزی از همین نهاد تاییدیه گرفتند امروزه علیه آن حرف می‌زنند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا با تصریح بر سخنان مقام معظم رهبری در سخنرانی اخیر با مجلسی‌ها گفت: شورای نگهبان با مستنداتی که داشت صلاحیت برخی را احراز نکرد و برخی پذیرفتند و برخی اشتباهات خود را بر رای قاطع شورای نگهبان مقدم دانستند.

حجت الاسلام تسخیری با بیان اینکه رسانه های معاند از برخی از افراد حمایت می کنند، افزود:  نظام ما انقلابی است و توسط پابرهنگان ایجاد شد نه توسط ثروت اندوزان و غربگرایان که تفکرشان رفاه طلبی و رانت خواری و میدان دادن به افرادی که جایگاهی در نظام نداشته باشند؛ است و اطرافیان شان اموال مسلمین را غارت کنند.

امام جمعه موقت رامسر در ادامه به شاخص های رئیس جمهور انقلابی اشاره کرد و گفت: رییس جمهور آینده باید انقلابی بوده و نگاه به درون داشته باش و از ظرفیت دورن استفاده کند.مومن و فعال باشد و نه منفعل .

حجت الاسلام تسخیری ادامه داد: منتخب آینده ریاست جمهوری باید نگاه به تولیدات داخل به ویژه بخش کشاورزی داشته باشد  لذا کسانی بودند که به حوزه کشاورزی لطمه زدند، چون نگاه شان به بیرون بود.

خطیب موقت جمعه رامسر با تصریح بر اینکه استان مازندران قطب مهم کشاورزی است،اضافه کرد:  اما سهم ما ناچیز بوده، چون نگاه به بیرون است.این همه زمین های مرغوب در سه استان شمالی که میتواند برنج کشور تامین کند، اما با موانع و گرفتاری ها کشاورز ، جرات نمیکند دست به کار شود. چرا که واردات برنج و نبود صنایع تبدیلی معضل امروز تولید برنج است.

حجت الاسلام تسخیری در ادامه سخنان خود به شاخص های مسئول اتقلابی نیز پرداخت و  افزود: مسئولی که روحیه جهادی و ایثار نداشته باشد و با لباس اتو کشیده میخواهد کار کند به درد جامعه نمی‌خورد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا به غفلت از نفوذ دشمن در فضای رسانه و عدم حفظ بیت المال  هم اشاره کرد و ادامه داد:رئیس دولت باید این ضعف ها را برطرف کند لذا عواملی که باعث ضعف شده  رفاه طلبی ، منازعات سیاسی و اشرافی گری است که مشکلات جامعه امروزی است و باید مرتفع شود.
 
حجت الاسلام تسخیری با تاکید براینکه ۲۸ خرداد دنیا متوجه حضور مردم در انتخابات است، گفت: دنیا متوجه است که به چه اندازه مردم حضور پیدا می کنند و چه کسی را انتخاب می کنند.

امام جمعه موقت رامسر تاصریح کرد: حضور حداکثری در انتخابات دشمن را مایوس کرده ،آن را عقب رانده و  اقتدار ایجاد می‌کند لذا جامعه انقلابی را نه در درون ، بلکه در دنیا تقویت میکند از همین  رو رای مردم  قوت انقلاب اسلامی و  باعث تقویت جبهه مقاومت فلسطین و همه ملت‌های انقلابی دنیا است.

به گفته حجت الاسلام تسخیری راه برون مشکلات  به فرموده رهبر معظم انقلاب تشکیل دولت جوان و مومن حزب الهی  و انقلابی است.
 
 انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار