حزب الله لبنان:

مقاومت فلسطین «قواعد جدیدی» را برای پیروزی‌های بزرگ آینده رقم زد

حزب الله لبنان با اشاره به پیروزی مقاومت فلسطین در برابر صهیونیست‌ها آنرا دارای بازتاب راهبردی، سیاسی و فرهنگی در آینده درگیری منطقه دانست و تاکید کرد که مقاومت در این دور از نبرد «قواعد جدیدی» را ایجاد کرد که مقدمه پیروزی بزرگ آتی است.
کد خبر: ۹۳۴۳۶۸۹
|
۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج، حزب الله لبنان با صدور یک بیانیه به ملت فلسطین و مقاومت و رزمندگان فلسطینی پیروزی تاریخی بزرگی که در نبرد «شمشیر قدس» بر دشمن صهیونسیت رقم خورد را تبریک گفت.

در این بیانیه آمده است: تبریک و درود به ویژه به رزمندگان مقاومت و به شهیدان و مجروحان  و خانواده های شریف آنها. به فرماندهان گروه‌های مقاومت فلسطین تبریک می گوییم.

حزب الله لبنان بیان کرد: مقاومت در این دور از درگیری جانانه همه معادلات قدیمی که دشمن در راستای تثبیت آن با آتش و کشتار بود را درهم شکست.

در این بیانیه آمده است: مقاومت در این دور از درگیری قهرمانانه قواعد جدیدی را ایجاد کرد که مقدمه پیروزی بزرگ آتی است.

حزب الله لبنان بیان کرد: مقاومت در این دور از درگیری زندگی را به مساله فلسطین مجددا باز گردانید و آنرا احیا کرد و امید را نزد ملت‌های مستضعف دنیا نگه داشت. بدون شک این پیروزی که امروز رقم خورد، بازتاب راهبردی و سیاسی و فرهنگی زیادی در آینده درگیری در منطقه خواهد داشت.

در این بیانیه آمده است: ملت فلسطین و نیروهای پویا و زنده آن و همه کشورهای محور مقاومت و ملت‌ها و گروه‌های سیاسی و مردمی در سطح دنیا برایشان مشخص شد که این غده سرطانی و جنایتکار اسرائیل «سست‌تر از خانه عنکبوت» است.

حزب الله لبنان بیان کرد: ملت فلسطین و نیروهای زنده و پویای آن و همه  کشورهای محور مقاومت برایشان مسلم شد که اسرائیل از ضعف و دودستگی رنج می‌برد و این آزادسازی کامل از بحر تا نهر را طرحی در دسترس می‌نمایاند.

در این بیانیه آمده است: این نبرد توهم صلح ادعایی و راهکار سیاسی و معامله قرن خیانت بار و عادی سازی مشکوک و سازشکاران مشکوک را ساقط کرد. این نبرد ثابت کرد که دست مقاومت دست برتر و دشمن دست پایین را دارد و مقاومت در مسیر پیروزی، آزادی و کرامت گام بر می‌دارد.

حزب الله لبنان بیان کرد: این پیروزی تاریخی و بزرگ شما مایه سربلندی ماست و ما آنرا پیروزی برای همه مقاومت و افراد شریف و آزادگان می‌دانیم. ما روحیه پایداری مثال زدنی را نزد ملت مظلوم شما اعم از زن و مردم دیدیم. ما در وجود شما درخشش رهبران، عزت مبارزان، شکوه شهدا، صبر خانواده‌های شریف و صلابت زخمی شدگان را دیدیم.

در بیانیه حزب الله لبنان تاکید شده است: ای ملت فلسطین و ای مقاومت شجاع و عظیم. شما در بامداد امروز یپروزی جدیدی برای امت و مقدسات رقم زدید که به یاری خدا پس از آن به آزادی ختم خواهد شد.

ارسال نظرات