خبرهای داغ:
همدان-جلسه توجیهی مسئولین روابط عمومی و تبلیغات نواحی سپاه انصارالحسین(ع) و دوره آموزشی خبرنگاران خبرگزاری بسیج استان همدان با تجلیل از روابط عمومی‌ها و خبرنگاران برتر برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۴۳۷۲۶
|
۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۶

دوره آموزشی خبرنگاران خبرگزاری بسیج استان همدان برگزار شدبه گزارش خبرگزاری بسیج، جلسه توجیهی مسئولین روابط عمومی و تبلیغات نواحی سپاه استان همدان و دوره آموزشی خبرنگاران حضور حجت الاسلام علیی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) و خبرنگاران خبرگزاری بسیج در محل اردوگاه ابوذر برگزار شد.

این دوره در تداوم دوره‌های آموزشی خبرگزاری بسیج به همت روابط عمومی سپاه انصارالحسین(ع) و با هدف تبیین سیاست‌ها، راهبردها، رویکردهای کلان و اولویت‌ها ی فراروی روابط عمومی سپاه و همچنین تقویت دانش خبرنگاران بسیج در راستای اعتلای بسیج در عرصه‌های مختلف برگزار شد.

در ابتدای این مراسم علی‌اکبر کریمپور مسئول روابط عمومی سپاه انصارالحسین(ع) با اشاره به موفقیت‌های خبرگزاری بسیج همدان به تبیین اهداف برگزاری دوره پرداخت.

در ادامه مریم صابری یگانه سرپرست خبرگزاری بسیج استان همدان با تشریح اهداف و رسالت خبرگزاری بسیج بر تلاش‌های خبرنگاران در راستای اعتلای بسیج و پیشبرد اهداف و آرمان‌های انقلاب اشاره کرد.

همچنین در این مراسم حجت‌الاسلام حسین علیی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین (ع) همدان با اشاره به پیش رو بودن انتخابات ریاست جمهوری 28 خرداد ماه به تشریح اهمیت حضور حداکثری مردم در این انتخابات پرداخت.

برگزاری جلسه پرسش و پاسخ به منظور حل مسائل و مشکلات خبرنگاران، آموزش اصول و سبک‌های خبرنویسی و عکاسی همراه از دیگر برنامه‌های این دوره آموزشی بود.

در پایان این مراسم نیز از روابط عمومی‌ها و خبرنگاران برتر خبرگزاری بسیج همدان آقای شهرام ذبیحی، راضیه حاجیلویی و مهناز قاسملو با اهدای لوح و هدیه تجلیل شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات