معاون هماهنگ کننده سپاه امام صادق (ع) خبر داد

اجرای 200 برنامه ویژه گرامیداشت سوم خرداد در بوشهر

معاون هماهنگ کننده سپاه امام صادق (ع) در نشست هماهنگی برنامه‌های گرامیداشت سوم خرداد سال روز آزادسازی خرمشهر و روز مقاومت، ایثار و پیروزی از اجرای 200 برنامه ویژه این مناسبت در سراسر استان بوشهر خبر داد.
کد خبر: ۹۳۴۳۷۸۸
|
۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، سرهنگ علی غضنفری در ابتدای این نشست با تبریک فرارسیدن سی و نهمین سال روز آزادسازی خرمشهر اظهار کرد: آزادسازی خرمشهر قهرمان در عملیات بیت المقدس از جلوه‌های باشکوه و نقطه عطفی در تاریخ دوران هشت سال دفاع مقدس به حساب می‌آید که توکل بر خدا، ایثارگری رزمندگان اسلام و هدایت و رهبری امام خمینی (ره) از جمله مهم‌ترین عوامل پیروزی ما در این عملیات غرورانگیز بود.
وی تصریح کرد: اگرچه امسال به دلیل شرایط شیوع کرونا در کشور، امکان برگزاری برنامه‌های با اجتماع زیاد وجود ندارد امّا برنامه‌هایی جهت گرامیداشت این حماسه بزرگ و فراموش‌نشدنی و تقدیر از خانواده شهدا و رزمندگان این عملیات غرورآفرین با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و فاصله فیزیکی در سراسر استان بوشهر اجرا می‌شود.
این مقام مسئول خاطرنشان کرد: امسال 200 برنامه ویژه گرامیداشت سوم خرداد سال روز آزادسازی خرمشهر و روز مقاومت، ایثار و پیروزی در سراسر استان بوشهر با شعار «ما مقتدریم» اجرا می‌شود.
معاون هماهنگ کننده سپاه امام صادق علیه السلام اذعان کرد: برنامه‌های شاخصی ویژه گرامیداشت سوم خرداد نیز در مرکز استان بوشهر اجرا می‌شود که بر همین اساس روز دوشنبه سوم خرداد آیین عطرافشانی و غبارروبی گلزار شهدای بوشهر برگزار می‌شود.
سرهنگ غضنفری اضافه کرد: رونمایی از المان بانوی ایثار، برگزاری مراسم گرامیداشت حماسه سوم خرداد و دیدار با خانواده معظم شهدا از جمله برنامه‌های شاخصی است که به مناسبت روز مقاومت، ایثار و پیروزی در بوشهر برگزار می‌شود.
انتهای پیام/
ارسال نظرات