تحلیل مهم‌ترین مسائل روز در نشست کانون بسیج فرهنگیان شهید رجایی قم

نشست شورای کانون بسیج فرهنگیان شهید رجایی ناحیه یک آموزش و پرورش قم با موضوع تحلیل گفتمان انقلاب اسلامی و مسائل انتخابات، روز پنجشنبه ۳۰ اردیبهشت در اتاق جلسات ناحیه برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۴۳۸۹۲
|
۰۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، جلسه ماهانه شورای کانون بسیج فرهنگیان شهید رجایی ناحیه یک آموزش و پرورش قم با موضوع تحلیل اهم مسائل روز بخصوص بحث حضور حداکثری در انتخابات برگزار شد.

در ابتدای این جلسه، «عبدالله صادقخانی» مدیر کانون بسیج شهید رجایی در سخنانی موضوع برگزاری آزمون، تشکیل جلسات حلقه‌های صالحین بسیج فرهنگیان در مدارس ناحیه و همچنین برنامه‌های سال جاری کانون را مورد اشاره قرار داد.
سپس «مهدی تاجیک» مسئول سازمان بسیج رسانه استان قم به بیان ریشه‌های انقلاب اسلامی و نظریه ولایت فقیه حضرت امام (ره) در تشکیل حکومت اسلامی پرداخت.

وی با اشاره به راهبرد کلان رهبر معظم انقلاب در این مورد افزود: گام‌های مهم استقرار انقلاب اسلامی، حاکمیت اسلامی، دولت اسلامی، جامعه اسلامی و تمدن نوین اسلامی، گام‌های مهمی هستند که باید برداشته شوند.

تاجیک افزود: پس از پیروزی انقلاب، کشور درگیر غائله‌های ضدانقلاب و سپس جنگ تحمیلی و بعد از آن روی کارآمدن دولت‌های مختلف شد و ما تا تشکیل تمدن اسلامی و ارائه الگو به سایر کشورها، راه زیادی را در پیش داریم.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان قم در ادامه، با تبیین گفتمان‌های مختلف حاضر در عرصه انتخابات پیش رو، بر اهمیت حضور حداکثری مردم در عرصه انتخابات تاکید کرد.

وی افزود: دشمنان خیلی در تلاش هستند تا به زعم باطل خود ناکارآمدی نظام اسلامی را نشان دهند، اما واقعیت این است که ما در طول گذر چهار دهه از پیروزی انقلاب اسلامی، پیشرفت‌های چشمگیری در سطح دنیا داشته ایم که مطالعه کتاب «صعود چهل ساله» بسیار موثر و مفید خواهد بود. در پایان این جلسه، از اعضای فعال شورای کانون با اهداء لوح و هدایایی تقدیر شد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار