توزیع ۱۵۰ بسته معیشتی توسط حوزه امام موسی کاظم (ع) خمام

۱۵۰ بسته معیشتی توسط حوزه امام موسی کاظم (ع) خمام تهیه و در بین نیازمندان شهرستان خمام توزیع شد.
کد خبر: ۹۳۴۳۹۶۰
|
۰۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، ۱۵۰ بسته معیشتی توسط حوزه امام موسی کاظم (ع) خمام با حضور مسؤولان شهرستانی برگزار شد.

امام‌جمعه شهرستان خمام در این مراسم با بیان اینکه مردم وفا و همدلی خود را از اولین روز‌های شیوع کرونا نشان داده‌اند، اظهار کرد: با شیوع کرونا بسیاری از مردم شغل خود را ازدست‌داده و نیازمند کمک هستند و به این دلیل و در یک سال گذشته مردم وفا و همدلی خود را به جهانیان نشان دادند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حامد اسدالله زاده با اشاره نقش مؤثر مردم در رزمایش مواسات گفت: با آغاز رزمایش مواسات در کشور مردم پای‌کار آمده و از هیچ تلاشی برای تهیه بسته‌های معیشتی در این استان شهرستان خمام دریغ نکردند.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت مقداد شهرستان رشت نیز در این مراسم در حاشیه این مراسم با بیان اینکه رزمایش مواسات در این استان و با همراهی مردم و خیرین در حال انجام است، اظهار کرد: از اولین روز رزمایش مواسات در گیلان مردم و خیرین در مناسبت‌های مختلف پای‌کار آمده و به‌مانند دوران دفاع مقدس عملکرد درخشانی از خود به نمایش گذاشتند.

سرهنگ نادر حامدی با تأکید بر حل مشکلات کشور در آینده‌ای نزدیک بیان کرد: استکبار تصور نابودی نظام مقدس جمهوری اسلامی در آینده نزدیک را داشت، ولی کادر درمان باهمت مردم و گروه‌های جهادی و بسیجیان نشان دادند که این نظام مقدس نفوذناپذیر است.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
آخرین اخبار