توزیع ۱۴ هزار بسته کمک معیشتی در گیلان

نماینده ولی فقیه در گیلان از توزیع بیش از ۴۰۰ هزار بسته معیشتی در این استان خبر داد و گفت: با کمک مردم، سپاه و بسیج و در هفته کرامت ۱۴ هزار بسته کمک معیشتی در این استان تهیه و در بین نیازمندان گیلانی توزیع شد.
کد خبر: ۹۳۵۰۳۵۲
|
۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، ظهر امروز ۱۴ هزار بسته معیشتی باحضور مسوولان استانی و شهرستانی در محل لشکر ۱۶ قدس گیلان در بین نیازمندان توزیع شد.

نماینده، ولی فقیه در گیلان در حاشیه این مراسم در گفت‌وگو با خبرنگاران با قدردانی از همراهی مردم گیلان در هر چه‌بهتر برگزار شدن رزمایش مواسات در گیلان اظهار کرد: با کمک مردم، سپاه پاسداران و بسیج و در هفته کرامت ۱۴ هزار بسته کمک معیشتی در این استان تهیه و در بین نیازمندان گیلانی توزیع شد.

آیت‌الله رسول فلاحتی با درخواست از مردم در خصوص حضور آگاهانه در انتخابات ریاست جمهوری گفت: روز ۲۸ خرداد یکی از روز‌های پرشور تاریخ جمهوری اسلامی بوده و مردم ایران قطعاً در این روز با حضور پرشور خود در انتخابات پاسخی محکم به استکبار خواهند داد.

وی با تأکید بر ولایتمداری مردم گیلان در انتخابات ریاست جمهوری افزود: مردم این استان در بیش از ۳۰ انتخابات شرکت کرده و هر بار با حضور پر رنگ خود حماسه‌ای عظیم خلق کردند لذا از بار دیگر از مردمان غیور دیار میرزا کوچک خان جنگلی، شهید املاکی و خوش‌سیرت‌ها درخواست دارم با حضور خود در پای صندوق‌های رأی پاسخی محکم به استکبار دهند.

انتهای پیام/
ارسال نظرات