توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی توسط سپاه ناحیه مرکزی رشت

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت از توزیع یک‌هزار بسته معیشتی در ایام دهه کرامت در رشت خبر داد و گفت: قرار بر این شده بود تا بسته‌های معیشتی در بین نیازمندان که در رشت شناسایی شدند توزیع شوند.
کد خبر: ۹۳۵۴۸۶۵
|
۱۱ تير ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، یک‌هزار بسته معیشتی توسط سپاه ناحیه رشت در بین نیازمندان توزیع شد.

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت، در حاشیه این مراسم در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در رشت خبرنگاران با قدردانی از همراهی مردم در هر چه‌بهتر برگزار شدن رزمایش مواسات در رشت اظهار کرد: با کمک مردم، سپاه پاسداران و بسیج و در هفته کرامت یک‌هزار بسته کمک معیشتی در رشت تهیه و در بین نیازمندان توزیع شد.

سرهنگ علی اکبر قاسمی با تأکید بر اینکه سپاه پاسداران تا آخرین روز‌های شیوع کرونا در کنار مردم است، گفت: سپاه پاسداران از اولین روز‌های شیوع کرونا در کنار مردم بوده و بر اساس وظیفه ذاتی و وعده داده شد تا خلاصی کامل از این ویروس منحوس به مردم در عرصه‌های مختلف کمک خواهد کرد.

وی با اشاره به بصیرت مردم گیلان در رزمایش مواسات و کمک مومنانه بیان کرد: مردم گیلان در ایام دفاع مقدس هشت هزار شهید تقدیم نظام اسلامی کرده و در رزمایش مواسات هم با کمک‌های بی شائبه خود حماسه‌ای دیگر خلق کردند.

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت، رزمایش مواسات و کمک مومنانه را یک توفیق الهی در جامعه دانست و تصریح کرد: در قرآن و روایات به انجام کمک مومنانه و یاری رساندن به نیازمندان تایکد فراوان شده و مردم ایران به خوبی از این توفیق ارزشمند بهره‌مند شدند.

قاسمی از توزیع یک‌هزار بسته معیشتی در ایام دهه کرامت در رشت خبر داد و گفت: در دهه کرامت قرار بر این شده بود تا بسته‌های معیشتی در بین نیازمندان که در رشت شناسایی شدند توزیع و یک‌هزار از این بسته‌ها به این افراد تحویل داده شد.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
آخرین اخبار