فرمانده سپاه نکا:

فتح خرمشهر حاصل انسجام نیرو‌های انقلابی بود / برای تشکیل دولت اسلامی باید تلاش کرد

ساری-فرمانده سپاه نکا با تاکید بر اینکه همبستگی و انسجام بین نیرو‌های انقلاب باعث فتح خرمشهرهادر عرصه‌های مختلف می‌شود، گفت:خدا به اراده و مقاومت رزمندگان اسلام برکت داد و به فرموده امام خرمشهر را خدا آزاد کرد.
کد خبر: ۹۳۴۳۹۷۴
|
۰۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۹

خبر

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، سرهنگ مجید شعبانی فرمانده سپاه نکا در نشست خبری اصحاب رسانه که به مناسبت گرامیداشت سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر  برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا بویژه شهدای فتح خرمشهر، با اشاره به اینکه خرمشهر ناموس ملت ایران است، گفت: اکر آن روز دولت وقت مردم و رزمندگان را حمایت می‌کرد، یقینا خرمشهر سقوط نمی‌کرد، اما رزمندگان اسلام با تاسی از امام عزیز، در راستای وحدت کلمه همه قوا را پای کار آورده و با عملیات سه مرحله‌ای بیت المقدس، خونین شهر را در سال ۶۱ پس گرفتند.

سرهنگ شعبانی با بیان اینکه دشمن بعثی قصد فتح تهران را در سرمی پروراند، افزود: با مقاومت مردم و رزمندگان و مقاومت ۳۵ روزه، دشمن در خرمشهر زمین گیر شد.

فرمانده سپاه نکا در ادامه خرمشهر حاصل چهار عملیات بوده است، اضافه کرد: ارتش، بسیجیان و سپاه در این مراحل آزادسازی خرمشهر  نقش اساسی داشتند.
 
سرهنگ شعبانی با تاکید بر اینکه همبستگی و انسجام بین نیروهای انقلاب  باعث فتح خرمشهرهادر عرصه های مختلف می شود، گفت:خدا به اراده و مقاومت رزمندگان اسلام برکت داد و به فرموده امام خرمشهر را خدا آزاد کرد.
 
به گفته فرمانده سپاه نکا ایمان به خدا، ایمان به غیب، ایمان به مردم، تبعیت از ولایت فقیه  و انسجام نیروهای انقلابی عامل فتح خرمشهر بود.
 
سرهنگ شعبانی  در بخش های دیگری از سخنان خود مشکلات کشور را ناشی از بی مسئولتی و بی تدبیری برخی از مسئولان دانست و خاطرنشان کرد: سیاست دشمن این است که از ضعفها سوء استفاده کند تا مردم را نسبت به اصل نظام و انقلاب دلسرد کند لذا باید تلاش کنیم که این اتفاق نیفتد.
 
فرمانده سپاه نکا با تاکید بر اینکه دشمن میخواهد انچه که باعث مقبولیت حداکثری ملت ایران است، کم کند، افزود: دشمن در تلاش است تا مشارکت حداکثری را به حداقل برساند لذا در پی تشویش اذهان عمومی است.
 
خبر
 
سرهنگ شعبانی به شاخص های  انتخاب اصلح هم اشاره کرد و گفت: کسی که دلسوز مردم باشد، دغدغه رفع مشکلات را داشته باشد،فردی مومن و با ایمان باشد لذا هرکسی میخواهد رئیس جمهور اینده انقلاب شود باید چتری برای همه مردم باشد و به همه اقشار توجه ویژه ای داشته باشد.
 
فرمانده سپاه نکا نسخه مشکلات کشور را توجه ظرفیت به دورن دانست و گفت: ما با جهان تعامل داریم اما برای رفع مشکلات باید از ظرفیت داخلی و نیروهای عظیم جوانان استفاده کرد.
 
سرهنگ شعبانی با تاکیدبر اینکه رئیس جمهور آینده باید با کفایت بوده و مردمی باشد، اضافه کرد: یکی ازمهم ترین مولفه های ریاست جمهوری امیدآفرینی در جامعه است .امیدافزایی یعنی کار برای مردم و نیز برای مقابله با فساد اقدام کند و خط قرمزی هم در این عرصه نداشته باشد.
 
فرمانده سپاه نکا در بخش های دیگر سخنان خود با تلاش کنیم تا دولت اسلامی شکل بگیرد،افزود:اگر دولت اسلامی شکل بگیرد، جامعه اسلامی نیز شکل می گیرد لذاشکل گیری این دو منتج به، تمدن نوین اسلامی میشود.
 
سرهنگ شعبانی در پایان سخنان خود به برنامه های این هفته هم پرداخت و گفت: برگزاری صبحگاه نیروهای مسلح به صورت محدود،رزمایش کمک مومنانه ، نشست های روشنگری ،افتتاح یادمان شهدای گمنام دانشگاه آزاد،تجلیل از معلمان بسیجی، روایتگری فتح ، افتتاح خانه محرومان، پیاده روی پایوران وبسیجیان و فضاسازی های محیطی برای سوم خرداد از جمله برنامه های این هفته است.
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها