خبرهای داغ:
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود:

مشارکت خیرین در عرصه پزشکی و یاری دردمندان ارزشمند و ماندگار است

بانک مهر ایران مبلغ ۱۳۰ میلیارد ریال، از محل جرائم تاخیر تسهیلات به خرید ۱۵۰۰۰ قلم تجهیزات پزشکی برای مقابله و مهار کرونا اختصاص داد و سهمی از این تجهیزات را به دانشگاه علوم پزشکی شاهرود اهدا کرد.
کد خبر: ۹۳۴۳۹۹۰
|
۰۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۰
مشارکت خیرین در عرصه پزشکی و یاری دردمندان ارزشمند و ماندگار استبه گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی بانک مهر ایران استان سمنان؛ بانک مهر ایران مبلغ ۱۳۰ میلیارد ریال، از محل جرائم تاخیر تسهیلات به خرید ۱۵۰۰۰ قلم تجهیزات پزشکی برای مقابله و مهار کرونا اختصاص داد و سهمی از این تجهیزات را طی آیینی به دانشگاه علوم پزشکی شاهرود اهدا کرد.
در این آیین رضا چمن رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود ضمن خیر مقدم و قدردانی از اقدام خداپسندانه بانک مهر ایران، سخنانش را با بیان اقدامات دانشگاه علوم پزشکی شاهرود در دوران پاندمی کرونا آغاز کرد و افزود، کرونا موجی از استرس و فشار روانی را در جامعه ایجاد کرده است و می‌باید بدنبال جایگزین کردن روش‌هایی باشیم که با رعایت فاصله گذاری‌های اجتماعی، همدلی و تعاملات عاطفی و اجتماعی را حفظ کنیم.
وی همچنین گفت: حفظ نشاط و شادی جامعه برای کاهش آسیب‌های روانی و اجتماعی این همه گیری، ضروریست و هرکسی در این مسیر همراهی و مشارکت کرد اقدام او دارای اجر معنوی است.
رضا چمن با ارج گذاشتن به اقدام این بانک در اهدا اقلام پزشکی کنترل کرونا به شبکه بهداشت و درمان و بیماران کرونایی خاطر نشان کرد، "مشارکت خیرین در عرصه پزشکی و یاری دردمندان، ارزشمند و ماندگار است"
ایمان صمدی مدیر شعب استان سمنان بانک قرض الحسنه مهر ایران نیز در سخنانش ابراز داشت این بانک همیشه در حوزه مسئولیت اجتماعی پیشگام بوده است، بطور مثال در سال گذشته از محل دریافت جرائم دیرکرد اقساط، بیش از ۳۰۰ هزار واحد روستایی در مقابل حوادث و بلایای طبیعی بیمه شد و در سالجاری نیز با الگو گرفتن از بیانات مقام معظم رهبری، از همین محل مبلغ ۱۳۰ میلیارد ریال برای خرید ۱۵ هزار قلم تجهیزات پزشکی و توزیع آن در بین ۶۳ دانشگاه علوم پزشکی و ۱۲۶ مرکز بهداشتی درمانی در سطح کل کشور اقدام شده است.
در همین راستا تجهیزات اهدایی بانک به شبکه درمان شاهرود ۴۷ قلم کالا شامل دستگاه‌های پالس اکسی متر، ترمومتر، دستگاه ضدعفونی کننده محیط با اشعه UV و دستگاه کپسول اکسیژن با متعلقات کامل می‌باشد.
وی همچنین یاد آور شد، این بانک قصد دارد جهت قدردانی از کادر درمان مبلغ ۲۲۰۰ میلیارد ریال وام قرض الحسنه را طبق لیست ارایه شده دانشگاه‌های علوم پزشکی، در اختیار این عزیزان که در خط مقدم مبارزه با این بیماری منحوس هستند، قرار دهد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها