خبرهای داغ:

حوادث کار در استان سمنان جان ۲۸ کارگر را گرفت

مدیرکل پزشکی قانونی استان سمنان با اشاره به کاهش حوادث کار منجر به فوت در استان سمنان گفت: ۲۸ نفر سال گذشته در استان به دلیل حوادث کار جان باختند.
کد خبر: ۹۳۴۷۴۸۸
|
۱۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان؛ مهدی نوروزی مدیرکل پزشکی قانونی استان سمنان ابراز داشت: سال ۱۳۹۸ تعداد ۳۵ نفر به دلیل حوادث کار در استان سمنان جان باختند و برآیند داده‌ها نشان می‌دهد که تعداد فوتی‌های ناشی از حوادث کار در استان سمنان طی سال گذشته در مقایسه با سال ۱۳۹۸، کاهش ۲۹ درصدی داشته است.

او ادامه داد: کاهش حوادث کار نیازمند رعایت اصولی ایمنی و آموزش بیش از پیش به کارگران است و کارفرمایان باید در این زمینه اهتمام جدی داشته باشند.

نوروزی تصریح کرد: به صفر رساندن حوادث ناشی از کار در استان سمنان شدنی است و با فرهنگ سازی فعالیت اصولی نحوه کار در واحد‌های تولیدی می‌توان این چالش را برطرف کرد.

مدیرکل پزشکی قانونی استان سمنان اضافه کرد: سال گذشته تعداد ۳۳۴ نفر برای انجام معاینات بالینی به دلیل آسیب‌دیدگی حین کار به پزشکی قانونی استان سمنان مراجعه کردند.

نوروزی بیان کرد: ۳۷۵ نفر در اثر حوادث کار در استان سمنان طی سال ۹۸ آسیب دیدند و در پزشکی قانونی استان مورد معاینه بالینی قرار گرفتند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها