انتخابات، تبلور مردم سالاری دینی

شاهرود_مسئول سیاسی سپاه ناحیه شاهرود با تاکید بر مشارکت حداکثری مردم در انتخابات گفت: انتخابات کشور ما تبلور مردم سالاری دینی در جهان است.
کد خبر: ۹۳۴۳۹۹۸
|
۰۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۰
انتخابات، تبلور مردم سالاری دینیبه گزارش خبرنگار بسیج، نشست بصیرتی پایگاه ثامن الائمه (ع) بسیج ادارات الحدید شاهرود در مرکز فنی و حرفه‌ای این شهرستان برگزار شد.
در این نشست که در نمازخانه این مرکز با حضور کارکنان برگزار شد، مهدی فرهنگ دوست مسول معاونت سیاسی سپاه ناحیه شاهرود در جمع بسیجیان با اشاره به اهمیت انتخابات از دیدگاه مقام معظم رهبری و امام راحل به الزامات انتخاب اصلح اشاره کرد و گفت: رهبر انقلاب در برشمردن ویژگی‌های یک رئیس‌جمهور اصلح به ساده زیستی و مدیریت انقلابی و جهادی تاکید دارد و دولت جوان انقلابی را مورد توجه قرار داده اند.
وی افزود: این دولت جوان انقلابی باید از همه پتانسیل کشور استفاده نماید و با چابکسازی دولت در جهت رفع مشکلات مردم یا توجه به اولویت‌های کشور قدم بردارد.
فرهنگ دوست با تاکید بر مشارکت حداکثری مردم در انتخابات گفت: انتخابات کشور ما تبلور مردم سالاری دینی در جهان است و باید این مردم سالاری با حضور حداکثری مردم تداوم و محقق شود.
ارسال نظرات