خبرهای داغ:

جلسات نهضت روشنگری در سپاه آرادان برگزار شد

سلسله جلسات نهضت روشنگری ویژه پایوران وسربازان در سپاه ناحیه شهرستان آرادان برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۴۴۰۹۷
|
۰۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از آرادان، این جلسه با حضور فرمانده، مسئولین حوزه نمایندگی ولی فقیه، بازرسی، فرماندهان حوزه ها و دیگر پایوران سپاه ناحیه آرادا حضور داشتند.

حجت الاسلام موسویان مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در ناحیه آرادان در این جلسه گفت: با توجه به اینکه امروز در برهه حساسی از تاریخ انقلاب  واقع شده ایم باید با هماهنگی و توان مضاعف در جهت مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح  سربلند از این آزمون مهم بیرون آییم.

وی افزود: انتخابات یک فرصت برای کشور است که علاوه بر نمایش مردم سالاری دینی نمادی از اقتدار نظام و عشق مردم به کشور است.

درادامه جلسه روشنگری ویژه سربازان نیز با رعایت شیوه نامه های بهداشتی در حسینیه ناحیه برگزارشد.

در این جلسه در ارتباط با اهمیت رای دادن بالاخص درست رای دادن بحث و تبادل نظر شد.

گفتنی است، جلسه نهضت روشنگری در اداره جهاد کشاورزی شهرستان آرادان نیز برگزار شد.

دراین جلسه که در پایگاه سردار شهید سید کاظم کاظمی اداره جهاد کشاورزی شهرستان آرادان برگزارشد، فرمانده سپاه ناحیه، مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه ومسئولین جهاد کشاورزی شهرستان آرادان حضور داشتند.

حجت الاسلام موسویان در این جلسه ضمن تشریح اهمیت انتخابات آتی خواستار اتحاد مسئولین شهرستان در جهت ایجاد شور و نشاط مضاعف در این برهه حساس شد و گفت: از آنجا که نظام سیاسی ما مبتنی برمردم سالاری دینی است واین وجه تمایز نظام حکومتی و سیاسی ما با تمام جهانیان است باید با انتخاباتی مردمی و خداپسندانه موجبات تحقق هر چه بیشتراین شعار در سطح جامعه فراهم آید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها