مدیرکل بنیاد شهید البرز گفت:

سوم خرداد، حماسه‌ای فراموش‌ نشدنی در طول تاریخ انقلاب اسلامی

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز سوم خرداد، سالروز فتح خرمشهر را حماسه‌ای الهی و فراموش‌نشدنی در طول تاریخ انقلاب اسلامی دانست.
کد خبر: ۹۳۴۴۰۲۴
|
۰۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، سلیمان رستمیان، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز ضمن گرامیداشت سوم خرداد، سالروز فتح خرمشهر را حماسه‌ای الهی و فراموش‌نشدنی در طول تاریخ انقلاب اسلامی دانست و گفت: ایمان و اعتقاد رزمندگان اسلام اصلی‌ترین عامل موفقیت در عملیات بیت‌المقدس بود.

سوم خرداد، حماسه‌ای فراموش‌ نشدنی در طول تاریخ انقلاب اسلامی

وی عنوان کرد: باید مجاهدت‌های بی‌نظیر رزمندگان اسلام که با دستان خالی و سلاح ایمان و روحیه ایثارگری در برابر دشمن تا بن دندان ‌مسلح بعثی مقاومت و از ارزش‌های کشور و ناموس خود دفاع کردند بازگو شود. راه شهدا و ایثارگران و ملت غیور ما همان راه حماسه عاشورا و کربلاست؛ دشمنان بدانند ما امروز ادامه‌دهنده راه شهدا هستیم و از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب و کشور دفاع خواهیم کرد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز بر لزوم بزرگداشت سوم خرداد تأکید کرد و افزود: عملیات بیت‌المقدس و حماسه سوم خرداد ثابت کرد که مردم ما پایبند به ارزش‌های کشور و انقلاب هستند. ملت بزرگ و قدرشناس ایران باید در جهت بزرگداشت سوم خرداد تلاش و نسل‌های امروز و آینده کشور را با این حماسه و مجاهدت‌های رزمندگان اسلام آشنا کنند.

وی با اشاره به برنامه‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز در جهت بزرگداشت سوم خرداد اضافه کرد: در مراسمی که در روز یکشنبه دوم خرداد از ساعت 16 با حضور آیت‌الله حسینی همدانی نماینده ولی ‌فقیه در استان البرز و امام ‌جمعه شهر کرج و دیگر مسئولین استانی در دفتر نماینده ولی‌ فقیه در استان البرز برگزار می‌شود، از هفت تن از ایثارگران عملیات بیت‌المقدس تجلیل خواهد شد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز بیان داشت: همچنین در مراسمی که دوشنبه سوم خرداد با حضور معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و معاونین بنیاد به‌صورت هم‌زمان در سراسر کشور به‌صورت وبینار برگزار می‌شود، از ایثارگران تجلیل به عمل خواهد آمد.

وی با بیان اینکه استان البرز در عملیات بیت ‌المقدس 127 شهید والامقام تقدیم انقلاب اسلامی کرده است، ابراز داشت: معرفی شهدای عملیات بیت المقدس استان البرز از طریق صداوسیما و حضور ایثارگران عملیات بیت‌المقدس برای خاطره گویی و نقش مهم رزمندگان کرج در این عملیات از دیگر برنامه‌هایی است که با همکاری صداوسیمای استان البرز به اجرا درخواهد آمد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز متذکر شد: برگزاری مسابقات فرهنگی، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، تبلیغات محیطی و ارسال پیامک تبریک برای ایثارگران عزیز نیز از دیگر برنامه‌هایی است که به همت بنیاد شهید البرز انجام خواهد شد.

انتهای پیام/ص

ارسال نظرات
پر بیننده ها