خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی شهرستان ملایر خبر داد

دستگیری ۲۲ سارق در ملایر

همدان-فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از دستگیری ۲۲ سارق در شهرستان ملایر خبر داد.
کد خبر: ۹۳۴۴۰۸۵
|
۰۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۴
دستگیری ۲۲ سارق در ملایرسرهنگ محمدباقر سلگی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: با توجه به وقوع چند فقره سرقت و تلاش اطلاعاتی دقیق صورت گرفته توسط ماموران کلانتری ۱۲ شهرستان ملایر، مخفیگاه سارقان شناسایی شد که با هماهنگی دستگاه قضائی دستگیری آن‌ها در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی افزود: با انجام ۶ طرح ضربتی، یک سارق سابقه‌دار منزل، یک سارق ساختمان‌های نیمه‌کاره به همراه مقادیری میلگرد مسروقه، یک سارق انباری‌های پارکینگ ساختمان‌ها و کشف دینام کولر و قفل فرمان به همراه شیرآلات، یک سارق داخل خودرو و کشف اموال مسروقه شامل ضبط خودرو، باند و فلش، یک سارق موتورسیکلت و همدست وی و کشف دو دستگاه موتورسیکلت مسروقه و دو سارق اماکن خصوصی و انباری‌های پارکینگ منازل به همراه اموال مسروقه شامل دو حلقه زاپاس، سیم‌های برق و آچارآلات، دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر با اشاره به اینکه هر هشت سارق با تشکیل پرونده به مرجع قضائی تحویل شدند، بیان داشت: سرعت و اقتدار پلیس در برخورد، دستگیری و کشف علمی جرم سرلوحه کار قرار دارد.

وی گفت: همچنین در راستای شناسایی و دستگیری سارقان خودرو و موتورسیکلت، ماموران پلیس آگاهی شهرستان ملایر با چند روز کار اطلاعاتی دقیق و موثر موفق به شناسایی پاتوق‌های حضور سارقان تحت تعقیب شدند.

سلگی افزود: با هماهنگی صورت گرفته با دستگاه قضایی و در پنج طرح ضربتی، چهار سارق خودرو، پنج سارق حرفه‌ای موتورسیکلت و یک سارق اماکن عمومی دستگیر و یک دستگاه خودروی سواری مسروقه و چهار فقره سرقت کشف شد.

وی با اشاره به اینکه در اجرای این طرح‌ها، از ۲۰ فقره از اوراقی‌ها، ضایعاتی‌ها و استوک فروشی‌ها بازرسی صورت گرفت، افزود: با تشکیل پرونده هر ۱۰ متهم به مرجع قضایی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر عنوان کرد: در راستای شناسایی و دستگیری سارقان خودرو و موتورسیکلت، ماموران کلانتری ۱۱ شهرستان ملایر با انجام ۲۴ ساعت کار اطلاعاتی دقیق و موثر موفق به شناسایی مخفیگاه سارقان تحت تعقیب شدند.

وی افزود: با هماهنگی صورت گرفته با دستگاه قضائی و در ۲ عملیات غافلگیرانه، ۴ سارق اماکن خصوصی، داخل خودرو و دوچرخه دستگیر و در تحقیقات فنی و تخصصی، به ۷ فقره سرقت دیگر اعتراف کردند و با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

سلگی در پایان ضمن تقدیر از همکاری مجدانه دستگاه قضایی در برخورد با مجرمان، بیان داشت: اشرافیت اطلاعاتی پلیس از هر نوع فعالیت مجرمانه سارقان در سطح شهرستان ملایر سرلوحه کار ماموران مستقر در کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها قرار دارد.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
آخرین اخبار