۱۰۰ عنوان ویژه برنامه پاسداشت حماسه سوم خرداد در خاش برگزار می‌شود

خاش-رئیس اداره بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خاش سیستان و بلوچستان گفت: افزون بر یکصد عنوان ویژه برنامه پاسداشت حماسه سوم خردادماه سالروز آزادسازی خرمشهر در نقاط مخلتف این شهرستان اجرا می‌شود.
کد خبر: ۹۳۴۴۱۱۳
|
۰۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۱
علی سعدی در گفتگو با خبرنگار بسیج  در خاش افزود: غبارروبی و عطرافشانی مزار شهیدان، دیدار با خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر، برپایی نمایشگاه عکس و خاطره دفاع مقدس در فضا و بستر حقیقی و مجازی، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی، بیان خاطرات جنگ و عرصه دفاع و فرهنگ ایثار و شهادت از سوی رزمندگان و فرماندهان، برپایی محافل معنوی انس با قرآن کریم و ... از مهمترین برنامه‌های گرامی داشت حماسه آزادسازی خرمشهر قهرمان در خاش هستند.

وی اظهار داشت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و معرفی خدمات رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس به اسلام و میهن و ملت سربلند ایران و انتقال ارزش‌های دفاع مقدس از اهداف مهم پاسداشت آن دوران پر افتخار و عزت است.

سعدی ادامه داد: شهیدان و رزمندگان ارتش و سپاه اسلام در هشت سال جنگ تحمیلی با روحیه ولایت مداری، شجاعت و عزت و کرامت از مرز‌های اسلام و میهن صیانت کردند و هم اینک نیز با گذشت چند دهه از آن دوران شاهد جاودانگی یاد و نام آنان در عرصه داخلی و خارجی هستیم.

وی اظهار داشت: با توجه به شرایط دشوار کرونایی ویژه برنامه‌های پاسداشت حماسه سوم خرداد در بستر فضای مجازی و نیز با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و کاهش تجمعات برگزار می‌شود.
ارسال نظرات