مسئول روابط عمومی سپاه اراک:

اعزام نخستین كاروان رسانه اراک به اردوهاي جهادي مناطق محروم

مسئول روابط عمومی سپاه اراک گفت:كاروان رسانه اي با هدف انعكاس خدمت رساني جهادگران اراکی به نقاط محروم شهرستان اعزام شدند.
کد خبر: ۹۳۴۴۱۲۰
|
۰۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۹

به گزارش خبرگزاری استان مرکزی؛سروان پاسدار مهدی فتحی مسئول روابط عمومی سپاه اراک بیان کرد: با توجه به شروع اعزام بسیجیان شهرستان اراک به اردوهای جهادی، یک کاروان رسانه ای به مناطق محروم شهرستان اراک به منظور پوشش فعالیت‌ها و تلاش های طاقت فرسا و شبانه روزی جوانان جهادگر برای زدودن چهره محرومیت و همچنین اطلاع رسانی از محرومیت ها و مشکلات مردم مستضعف منطقه از این مناطق اعزام شدند.

وی ادامه داد: این کاروان رسانه ای که متشکل از خبرنگاران، عکاسان و گزارشگران رسانه‌های گوناگون است در روستاها و مناطق محروم شهرستان اراک مستقر شده و به انعکاس فعالیت جهادگران بسیجی می‌پردازد.

مسئول روابط عمومی سپاه اراک اظهار کرد: این نخستین کاروان رسانه است که در سال جاری برای پوشش فعالیت‌های اردوهای جهادی به مناطق محروم اعزام می شود و با یاری خداوند اعزام‌های بعدی به منظور انعکاس خبری برنامه‌های سپاه و بسیج شهرستان در ماه‌های آینده صورت می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه، هم اکنون 12 گروه جهادی از قرارگاه شهید حاج قاسم سلیمانی حوزه مقاومت بسیج شهید دکتر مصطفی چمران برای حضور مستمر ۴۵ روزه در منطقه استفاده می‌شود گفت: هر هفته حداقل دو گروه جهادی در قرارگاه شهید سلیمانی مستقر می‌شوند تا اقدامات عمرانی،پزشکی،فرهنگی و تربیتی و آموزشی با حضور نیرو‌های بسیجی دنبال گردد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات