اجرای بیش از ۱۰۰ عنوان برنامه به مناسبت سوم خرداد توسط سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد

جانشین فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد به تشریح برنامه های سوم خرداد در استان پرداخت و گفت بیش از ۱۰۰ عنوان برنامه در این ایام اجرا می شود.
کد خبر: ۹۳۴۴۱۶۸
|
۰۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج کهگیلویه و بویراحمد؛ سرهنگ پاسدار مصطفی مثنوی در نشست خبری که به مناسبت سوم خرداد و هفته مقاومت و پایداری برگزار شد به تشریح عملیات آزادسازی و فتح خرمشهر توسط رزمندگان و مردم پرداخت و گفت؛ نیروهای بعثی خرمشهر را یک دژ مستحکم برای دفاع از کشور خود می دانستند و می خواستند خوزستان را به عراق ملحق کنند.

وی بیان کرد؛ فتح خرمشهر و بازپس گیری آن برای ایران یک مولفه بسیار مهم برای ادامه عملیات ها بود و عملیات بیت المقدس چهار مرحله داشت که مرحله آخر منجر به نتیجه شد .

جانشین فرمانده سپاه فتح ابراز داشت؛ بعید می دانم ‌کسی عملیات بیت المقدس و فتح خرمشهر را بررسی کند و بداند و احساس غرور نکند زیرا تنها فتح یک منطقه نبود بلکه فتح قلوب، ارزشها و حاکمیت اسلامی بود .

 وی گفت؛ یکی از دلایلی که نیاز است سالانه به بررسی گذاشته شود این است که سوم خرداد روز مقاومت و ایستادگی است و مهمترین راهبری که با حیات انقلاب اسلامی با وجود همه دشواری ها و تنوع دشمنی ها و نقشه های پیچیده و دوگانه میدانی که در مقابل جمهوری اسلامی قرار دادند و جمهوری اسلامی ایران امروز ماندگار است و خود را حفظ کرده و به سمت تعالی و کمال حرکت می کند.

سرهنگ مثنوی تصریح کرد؛ به برکت جمهوری اسلامی ایران مقاومت امروز زنده است و در فلسطین و غزه دیدیم که رزمندگان مقاومت چگونه رژیم صهیونیستی تا دندان مسلح را ناکام گذاشتند و همینه پوشالی این رژیم غاصب را فرو ریختند.

وی افزود؛ جمهوری اسلامی ایران با قدرت به حیات خود ادامه می دهد و دشمنان را نیز به زانو در آورده است تاجایی که در سطوح مختلف برای یک مذاکره پای میز می آیند که ناشی از روح مقاومت و پایداری است.

سوم خرداد روز مقاومت است 

وی به برنامه های سوم خرداد اشاره کرد و گفت؛ با توجه به شرایط کرونایی به مصوبات شورای ملی کرونا احترام می گذاریم و سعی می شود از برگزاری جلسات و تجمعات جلوگیری کنیم و بیشتر برنامه ها را به سمت فضای مجازی بردیم .

جانسین فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت ؛ مرحله سوم طرح شهید سلیمانی در استان در حال اجراست و ان شاالله تلاش می کنیم در بحث واکسیناسیون و کمک به تغییر وضعیت استان موثر باشیم.

وی بیان کرد؛  غبار روبی گلزار شهدا و تجلیل از رزمندگان و افتخار آفرینآن دفاع مقدس، سرکشی و تجلیل از خانواده های شهدا را  خواهیم داشت و فضای شهر متناسب با شعار محوری" ما مقتدریم" در دستور کار قرار دادیم .

سرهنگ مثنوی گفت؛ رزمایش گردان های مختلف را در استان پیش بینی کرده ایم که این رزمایش ها از ساعت ۱۷ شروع و تا ساعت ۲۲ ادامه دارد .

وی برگزاری محافل خاطره گویی از شهدا، حلقات صالحین، تشریح مسایل انتخابات، نشست های بصیرتی و سیاسی و گشت زنی رضویون از دیگر برنامه های مناسبت سوم خرداد است.

جانشین فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: در این ایام کمکهای مومنانه مرحله چهاردهم و اهدای جهیزیه و کمک های معیشتی را داریم .

وی گفت؛ رژه موتوری گردان های امام علی ع و بیت المقدس توسط تیپ ۴۸ فتح برگزار خواهد شد.

سرهنگ مثنوی افزود؛ برگزاری مسابقات کتابخوانی و رونمایی از آثاری با موضوع دفاع مقدس و برگزاری نشست های بصیرتی با موضوع انتخابات  از دیگر برنامه های مناسبت سوم خرداد است.

وی گفت: تعویض تابلوهای شهدا دغدغه خانواده شهدا بودبه همین خاطر تعدادی از این تابلوها با همکاری استانداری نیز آماده شده است که کار نصب آنها آغاز خواهد شد  و برنامه ریزی کرده ایم که مابقی نیز تا پایان سال در سایر نقاط استان آماده و نصب شود.

سرهنگ مثنوی به خدمات سپاه فتح در حوزه محرومیت زدایی اشاره و تصریح کرد ؛ ۵۶۰ واحد مسکونی توسط بسیج سازندگی سپاه فتح  با کمک کمیته امداد، بنیاد مسکن، ستاد اجرایی فرمان امام ره عملیات احداث خواهد شد که بزودی ساخت ۳۶۰ واحد در استان اجرایی خواهد شد.

 

 انتهای پیام/ 

ارسال نظرات
آخرین اخبار