فرمانده سپاه بابلسر:

طرح جبهه خرمشهر‌ها منطبق بر منطق اسلامی است

ساری- فرمانده سپاه بابلسر، با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر الگوی اسلامی ایرانی، گفت: طرح جبهه خرمشهر‌ها منطبق بر منطق اسلامی است.
کد خبر: ۹۳۴۴۲۹۴
|
۰۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۱:۵۸

خبر

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، به مناسبت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر،پیش از ظهر امروز آئین تبیین و آغاز رسمی طرح نو و ابتکاری «جبهه خرمشهر‌ها» که در راستای تحقق پیشرفت و آبادانی پویا و کارآمد در ابعاد مختلف اجتماعی، توسعه روزافزون رضایت مندی و امنیت عمومی و ایجاد تحولی جریان آفرین و اثربخش بر مبنای الگو‌های رستگار اسلامی ایرانی تمدن ساز بر پایه اراده‌ها و بسیج مردمی در سطح محلات برنامه ریزی شده همراه با رونمایی از مجموعه کتب و تمبر جبهه خرمشهر‌ها، انعقاد تفاهم نامه‌های همکاری بین بسیج و دستگاه‌های اجرایی در راستای اجرای هدفمند و منسجم این طرح و نیز اهدای ۱۶۰۰ بسته معیشتی با حضور سردار سلیمانی  رئیس سازمان بسیج مستضعفین در مصلی شهرستان بابلسر برگزار شد.

خبر

سرهنگ دکتر مصطفی بازوند در این آئین ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای سالروز فتح خرمشهر، با اشاره به نصرت خدا‌ی متعال در عملیات آزادی سازی خرمشهر گفت: خدای متعال وقتی نصرت الهی خود را عطا می‌کند که بشر به سنت‌های الهی پایبند باشد.

فرمانده سپاه بابلسر در ادامه به طرح جبهه خرمشهر‌ها در این شهرستان پرداخت و افزود:طرح جبهه خرمشهر‌ها یک مدل حکمرانی  مبتنی بر الگو اسلامی ایرانی است؛ لذا مشکلات اساسی کشور به خاطر  عدم دولت سازی اسلامی است.

دکتر بازوند با بیان اینکه در طرح جبهه خرمشهر‌ها از نیروی بسیج استفاده شده است، گفت: بسیج در تمامی عرصه‌ها پای کار انقلاب بود و انقلاب را از بحران‌ها عبور داد لذا به کمک مردم، میتوانیم این مدل حکمرانی را ایجاد کنیم.

فرمانده سپاه بابلسر  پایه مبنایی طرح  جبهه خرمشهر‌ها  را آیه ۲۵ سوره حدید خواند، و افزود:خود مردم برای خودشان کار کنند لذا از همین رو سازماندهی مردمی طبق منطق اسلام شکل بگیرد.

دکتربازوند با اشاره به اینکه مدل غربگرایی و سکولار باعث مشکلات در کشور شده است، اضافه کرد: انقلاب سلامی ثابت کرد به واسطه خداباوری و منطق غیب و مکتب مقاومت، در میدان‌ها پیروز است.

فرمانده سپاه بابلسر در ادامه سخنان خود، با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر الگوی اسلامی ایرانی، گفت: طرح جبهه خرمشهر‌ها منطبق بر منطق اسلامی است.

دکتربازوند با بیان این مطلب به شیوه پیاده سازی منطق اسلامی، اشاره و ضافه کرد: حضور مردم در پیاده سازی منطق اسلامی بسیار مهم است.

فرمانده سپاه بابلسر در ادامه با بیان اینکه اگر برنامه‌ها و روش های دینی در جامعه اجرا شود، ما شاهد مشکلات نیستیم، خاطرنشان کرد: امروزه به خاطر عدم اجرای برنامه‌های دینی، دچار مشکلات اقتصادی هستیم.

به گفته دکتر بازوند کادرسازی، برنامه ریزی، تربیت نیرو‌ها و تغییر نظامات به نفع انقلاب از جمله اهداف طرح جبهه خرمشهر‌ها است لذا مقر اصلی این جبهه مسجد است.

فرمانده سپاه بابلسر با بیان اینکه هفت قرارگاه در طرح جبهه خرمشهر‌ها ایحادشده که این هفت قرارگاه در سطح محلات هم ایجاد شده است، گفت: رکن اصلی طرح جبهه خرمشهر‌ها اوردن مردم پای کار است.

به گفته دکتر بازوند برای پیشبرد طرح جبهه خرمشهر‌ها با همه نهاد‌ها و ادارات تفاهم نامه‌ها امضا شده است.
 
فرمانده سپاه بابلسر با تصریح بر اینکه بسیج نهاد مقدسی است که می‌تواند به عنوان یک نیروی آزموده کشور را از بحران‌ها نجات بدهد گفت: بسیج در دوران دفاع مقدس نشان داد که می‌تواند مشکلات کشور را حل کند.
 
دکتر بازوند گفت: امروز بسیج اتوپیای افلاطونی توسعه را در هم شکسته است  لذا بسیج در میدان‌های مختلف در کرونا، سیل، و در جنگ ،کارآمدی خود را نشان داد.
 
فرمانده سپاه بابلسر بسیج  را  جمع اراده‌های مستقل متمرکز برشمرد و گفت: در جبهه خرمشهر‌ها کادرسازی را در محلات در دستور کار داریم که مردم برای خود برنامه ریزی کرده و آن را اجرا کنند.
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها