مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان گفت: ۳۴۰ میلیارد تومان پروژه در حوزه آب و فاضلاب استان در دست اجرا است.
کد خبر: ۹۳۴۴۲۹۷
|
۰۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، حمیدرضا کرموند در سخنانی از فعال بودن ۱۱۰ پروژه در بخش آب و فاضلاب با اعتباری بالغ بر ۳۴۰ میلیارد تومان در سطح شهر و روستاهای استان خبر داد.

وی تاکید کرد: در سال جاری شاهد اجرای پروژه‌های متعددی در سطح شهرها و روستاهای استان هستیم به شکلی که پروژه‌های شرکت آبفا استان به عنوان یک اقدام بزرگ برای توسعه استان تبدیل شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان گفت: این پروژه‌ها به منظور تأمین آب شرب سالم و بهداشتی برای مناطق روستایی تحت پوشش شرکت و همچنین افزایش کمیت و کیفیت آب شرب شهرهای استان و دفع بهداشتی فاضلاب در حال اجرا هستند.

کرموند این پروژه‌ها را شامل اجرای خط انتقال، ساخت مخازن، حفر چاه، توسعه شبکه و همچنین در بخش فاضلاب شامل اجرای شبکه جمع آوری فاضلاب، احداث ایستگاه پمپاژ فاضلاب و عملیات اجرایی ساخت ۵ تصفیه خانه فاضلاب در ۵ شهر عنوان کرد و گفت: مجموع اعتبار پیمان‌های در حال اجرا برای این پروژه‌ها رقمی معادل ۳۴۰ میلیارد تومان بوده که تلاش می‌کنیم با رایزنی، ارائه گزارشات کامل، حمایت مدیریت ارشد استان، نمایندگان مردم در مجلس، مجموعه وزارت نیرو و شرکت مهندسی آبفا کشور اعتبارات مناسبی را برای سرعت بخشیدن به این پروژه‌ها اختصاص داده و با افتتاح و بهره برداری از این پروژه‌ها موجب افزایش رضایتمندی مردم در بخش آب و فاضلاب باشیم.

وی ادامه داد: در حال حاضر نزدیک به ۷۰۰ نفر به صورت مستقیم در این پروژه‌ها مشغول به فعالیت هستند که تماماً از نیروهای جویای کار داخل استان هستند.

ارسال نظرات