هادی سیاسی سپاه امام رضا(ع):

نگاه حزبی به انتخابات سبب از بین رفتن پشتوانه نظام می‌شود

هادی سیاسی سپاه امام رضا(ع) اگر هر جریان نگاه حزبی به انتخابات داشته باشد، رئیس جمهور فوق انقلابی هم که بیاید مشارکت کم است و نظام پشتوانه خود را از دست داده است.
کد خبر: ۹۳۴۴۳۰۷
|
۰۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ موسوی در نشست بصیرتی در جمع پایواران سپاه ناحیه عمار مشهد در بیان اهمیت حضور مردم در انتخابات ضمن تبریک سالروز آزادی خرمشهر عنوان کرد: پیروزی جبهه مقاومت در فلسطین، کارآمدی منطق مقاومت را اثبات کرد.

وی اظهار کرد: انتخاب رئیس جمهور مسئله مهمی است. با توجه به شان این فرد در جمهوری اسلامی و حجم گسترده اختیارات، نیروی انسانی زیادی با ایشان سر و کار دارند. به همین دلیل مقام معظم رهبری در خصوص این اختیارات می‌فرمایند: " تمام مسئولیت‌های کشور در مقابل قوه مجریه صفر است. " با ذکر این سخنان عظمت این جایگاه برای مردم تبیین می‌شود.

هادی سیاسی سپاه امام رضا(ع) تصریح کرد: اگر هر جریان نگاه حزبی به انتخابات داشته باشد، رئیس جمهور فوق انقلابی هم که بیاید مشارکت کم است و نظام پشتوانه خود را از دست داده است.

وی ادامه داد: حاج قاسم در سوریه و عراق در تیر راس دشمن بود، اما پس از آشوب‌های آبان ۹۹ دشمن با محاسبه غلط او را ترور کرد. دشمن تصور کرد که نظام پشتوانه مردمی خود را از دست داده، اما در مراسم تشییع سردار دل‌ها مردم حضور خود را در صحنه نشان دادند.

موسوی اشاره کرد: مردم علت اصلی دشمنی امریکا را متوجه نشدند. هدف نهایی آمریکا سلطه بر شاهرگ‌های اقتصادی دنیاست. سه شاهرگ اقتصادی دنیا در هارت لند در اختیار شیعیان و مسلمانان استو آمریکا به دنبال سلطه بر ایران است.

وی تاکید کرد: بعضی به اشتباه می‌گویند آمریکا با دین ما مشکل دارد. با این تصور چرا امریکا با کره شمالی مشکل دارد؛ بنابراین هر ایرانی با شرف که ایران را دوست دارد باید در انتخابات شرکت کند.

این کارشناس سیاسی به بیان راهکار‌هایی برای حضور حداکثری پرداخت و توصیه کرد: از خانواده شهدا برای حضور مردم کمک بگیرید. زنجیره ای انسانی برای درخواست حضور در انتخابات داشته باشید.

وی اظهار کرد: همزمان با تولد حضرت معصومه (س) در فضای باز کلیپ پخش کنید. در فضای مجازی تولید محتوای فراوان داشته باشید و گرو‌ه هایی کوچک خانوادگی تشکیل دهید.

موسوی عنوان کرد:  باید در فضا‌هایی مثل حرم امام رضا و مساجد میز پاسخگویی به شبهات سیاسی هم وجود داشته باشد. ایشان خاطر نشان کرد"مطالب مهم را در پوستر‌های کوچک تهیه کنید و آن‌ها را بر روی ماشین‌های خود نصب کنید.

وی افزود: همانطور که با افتخار از مال خود برای مجلس سید الشهدا خرج میکنید برای انتخابات هم خرج کنید چرا که به فرموده امام خمینی (قدس ره) حفظ نظام از اوجب واجبات است.

وی همچنین خواستار شد: منفعل نباشیم و در کوچه و محله خود تبیلغ فراوان داشته باشیم. در تبلیغات شگرد تبلیغاتی خیلی مهم است و ذهن مخاطب را درگیر میکند.

موسوی در پایان گفت: دین اسلام دین امید است. انقلاب به زحمت شما به اینجا رسیده است. حضور حداکثری نشانه مردم سالاری و باعث تقویت نظام است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها