بیانیه سپاه کربلا به مناسبت سالروز حماسه فتح خرمشهر:

فتح الفتوح خرمشهر نشان داد بن بستی وجود ندارد / عملیات«الی بیت المقدس» الگوی ماندگار جبهه مقاومت شد

ساری-در بیانیه سپاه کربلابه مناسبت سالروز حماسه فتح خرمشهر آمده است:فتح الفتوح خرمشهر نشان داد بن بستی وجود ندارد.
کد خبر: ۹۳۴۴۴۷۱
|
۰۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۱:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، سپاه کربلا مازندران به مناسبت سالروز حماسه سوم خرداد و فتح خرمشهر بیانیه ای صادر کرد. متن بیانیه به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

حماسه تاریخی و ماندگار فتح خرمشهر در سوم خرداد سال ۱۳۶۱ جلوه‌ای بی بدیل از عزم و اراده ملی و نصرت الهی بر ملت بزرگ ایران اسلامی بود که آیه «اِن تَنصُرُوا اللهَ یَنصُرکُم وَ یُثَبِّت اَقدامَکُم» را در پاسداری از آب و خاک این کشور به منصه ظهور رساند.

عملیات الی بیت المقدس که منجر به حماسه آزادی سازی خرمشهر و اخراج اشغالگران بعثی که تا بن دندان مسلح با پشتیبانی استکبار جهانی بویژه آمریکای جنایتکار و رژیم صیهونیسم بی نالمللی علیه ملت انقلابی ایران قدم علم کرده بود، از سرزمین ایران اسلامی شده است تنها با تکیه بر ایمان و اراده مردمی وتبعیت محض از ولایت مطلقه فقیه حاصل شده است که توانست غرور و و عزت ابدی را نه تنها برای رزمندگان اسلام بلکه الگوی ماندگاری برای جبهه مقاومت در سراسر دنیا شود.

عملیات الی بیت المقدس الگوی جاودانی برای امت‌های اسلامی شده است تا دست اشغالگران را در هرکجا از مرز‌های اسلامی قطع کند لذا پیروز‌های پی در پی جبهه مقاومت فلسطین برعلیه رژیم اشغالگر قدس تداوم علمیات الی بیت المقدس خرمشهر است که امام راحل فرمود: ه بودند فتح خرمشهر فتح خاک نیست، فتح ارزش‌های اسلامی است.

آزادی خرمشهر مرهون خون راست قامتانی است که با دست‌های خالی، اما قلبی مملو از امید و توکل به خدای متعال تن به ذلت و سرسپردگی ندادند و در برابر دشمنان بشریت، تا آخرین قطره خوی ایستادگی کردند و نگذاشتند حتی یک وجب از خاک وطن به دست دشمن بیفتد.

امروز و با گذشت بیش از چهار دهه از عمر پربرکت انقلاب اسلامی دشمنان دریافتند که جنگ سخت علیه نظام اسلامی امکان پذیر نیست و از همین رو با تحریم‌های ظالمانه اقتصادی، و هجمه‌های گسترده عملیات روانی درقالب جنگ رسانه‌ای درتلاش برای ناامیدسازی ملت بزرگ ایران هستند لذا ضروری است مردم و به ویژه مسئولان با بازخوانی ومرور حماسه غرور آفرین فتح خهرمشهر تفکر ما میتوانیم را در ذهن‌ها زنده کنند و در جنگ اراده‌ها و برای فتح خرمشهر‌های در پیش رو با تاسی از شهدای سالروز فتح خرمشهر، بار دیگر عزم و اراده و مقاومت و ایستادگی خود را به رخ دشمنان بکشانند.

سالروز آزادسازی خرمشهر قهرمان جلوه بارز صبرو بصیرت ملت شجاع و همیشه در صحنه ایران اسلامی و نیز آمادگی ملت برای مقابله با هرگونه تهدیدات و توطئه‌های دشمنان در زمینه‌های مختلف بوده و فتح الفتوح انقلاب اسلامی است که نشان داد با تفکر و روحیه جهادی و بسیجی و با نگاه به ظرفیت درون میتوان تمام بن بست‌ها را شکست.

سپاه کربلا مازندران ضمن گرامیداشت حماسه ماندگار سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر و تبریک این روز ملی به مردم عزیز و درود به روح مطهر شهدا، امام شهدا، و همچنین تجدید میثاق با مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) اعلام می‌دارد هرگونه طمع‌ورزی دشمنان را در نطفه خفه کرده و باتمسک به تجریبات گرانسنگ دوران دفاع مقدس آماده فتح خرمشهر‌ها در میدان‌های مختلف است.
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها