جانشین سپاه استان زنجان در گفت وگو با «بسیج»خبر داد
زنجان - جانشین سپاه استان زنجان از برگزاری یک هزار عنوان برنامه به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر در زنجان خبر داد و گفت: در این روز رژه خودرویی و موتوری نیز برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۹۳۴۴۴۸۸
|
۰۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۹

سرهنگ ابوالفضل طهماسبی در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج زنجان؛ ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن سالروز آزادسازی خرمشهر اظهار داشت: رزمندگان زنجانی در عملیات بیت‌المقدس نقش مهمی داشتند و به عنوان خط شکن در این عملیات فعالیت می‌کردند.

 

برگزاری 1000عنوان برنامه به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر در زنجان

 

وی با بیان اینکه پیروزی این روزهای مردم فلسطین در مقابل رژیم جعلی اسرائیل ثمره خون شهدای عملیات بیت‌المقدس است، ابراز کرد: امروزه می‌بینیم که رزمندگان فلسطینی همانند رزمندگان کشورمان در دفاع مقدس با قدرت و اقتدار مقابل استکبار جهانی ایستادگی می‌کنند.

 

جانشین سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان ادامه داد: سپاه استان در راستای گرامیداشت سوم خردادماه بیش از یک هزار عنوان برنامه در سطح شهرها و روستاهای استان برگزار خواهد کرد. سعی کرده‌ایم برخی از این برنامه‌ها برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در بستر فضای مجازی برگزار شود.

 

وی افزود: برگزاری نمایشگاه فرهنگی هنری و ادوات، برگزاری شب شعر و خاطره، دیدار و تجلیل از خانواده‌های شهدای عملیات بیت‌المقدس، غبارروبی مزار شهدا، فضاسازی محیطی، برگزاری محل انس با قرآن بخشی از برنامه‌های گرامیداشت روز سوم خرداد است.

 

سرهنگ طهماسبی از برگزاری رژه خودرویی و موتوری به مناسبت آزادسازی خرمشهر خبر داد و گفت: دیدار با ائمه جمعه در شهرستان‌ها، برگزاری میز خدمت و از همه مهمتر برگزاری نشست‌های روشنگری و بصیرتی از دیگر برنامه‌های گرامیداشت سوم خرداد است.

 

وی با بیان اینکه به خاطر شیوع ویروس کرونا از برگزاری بسیاری از برنامه‌ها صرف نظر کرده‌ایم، عنوان کرد: مهم این است که با برگزاری برنامه‌ها چه به شکل حضوری و چه به شکل مجازی سالروز یکی از وقایع مهم تاریخمان را زنده نگهداریم.

 

سرهنگ طهماسبی در پایان به موضوع مهم انتخابات در 28 خرداد ماه اشاره کرد و افزود: تمام اقشار و گروه‌ها و کسانی که دلشان برای ایران می‌تپد باید در این انتخابات شرکت کنند؛ حضور حداکثری همان خاری است که 42 سال به چشم دشمنان ما رفته است و دقیقا آن‌ها به دنبال این هستند که مردم را از حضور در انتخابات صرف نظر کنند.

ارسال نظرات