جانشین سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام:

فتح خرمشهر، بازیابی قدرت جمهوری اسلامی بود

جانشین سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام گفت:فتح خرمشهر، بازیابی قدرت جمهوری اسلامی بود. آنچه که در سوم خرداد رخ داد، نماد مقاومت و ایستادگی ملت ایران در طول هشت سال دفاع مقدس بوده است.
کد خبر: ۹۳۴۴۴۹۰
|
۰۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از ایلام، سرهنگ پاسدار "قدرت اله کریمیان"، جانشین سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام در دیدار با ائمه جمعه شهرستان های مهران، دهلران، آبدانان، دره شهر و ایوان، خدمت و یاری‌رساندن به مردم در بحران‌های مختلف را از اولویت‌های سپاه و بسیج دانست و گفت: سپاه و بسیج تا پایان کرونا در خدمت مردم هستند.

وی اظهار کرد:از ابتدای شیوع کرونا در استان تعداد ۱۶۰ هزار بسته معیشتی در قالب کمک های مومنانه توزیع شده و تا ریشه‌کنی کرونا در مقابله با این ویروس منحوس آماده‌ایم.

وی همچنین با اشاره به سوم خرداد ماه افزود: فتح خرمشهر، بازیابی قدرت جمهوری اسلامی بود. آنچه که در سوم خرداد رخ داد، نماد مقاومت و ایستادگی ملت ایران در طول هشت سال دفاع مقدس بوده است.

وی سالروز فتح خرمشهر را از بزرگترین روزهای دفاع مقدس دانست و تصریح کرد: بواسطه بهره مندی از رمز ولایتمداری ملت مقاوم ایران، این روز بعنوان برگ زرینی در تاریخ این سرزمین ثبت شده است.

امام جمعه دهلران در این ديدار گفت: هر جا و در هر مکان، کم و کاستی بوده و شرایط فراهم نبوده، سپاه شرایط را فراهم آورده و همه لوازم کار مهیا شده و با کار جهادی و فی‌سبیل‌الله در صحنه حاضر شده است.

وی اظهار کرد: یکی از اقدامات خوب سپاه در ایامی که مردم با مشکلات اقتصادی مواجه هستند، حمایت از محرومان و مستضعفان است که جای تقدیر دارد. کارنامه سپاه در کرونا درخشان است و در کمک های مومنانه هم سنگ تمام گذاشت.

امام جمعه مهران نیز گفت: در هر موقع که مردم ناامید شده بودند، چه در سیل، زلزله، محرومیت زدایی و دیگر رخدادهای مهم، این بسیج و سپاه بود که وارد عمل شد و دست مردم را گرفت، مثل همین برنامه کمک های مومنانه که به فرمان رهبر معظم انقلاب لبیک گفته شد.

امام جمعه آبدانان گفت: سپاه از رکن های اصلی انقلاب است که هر جا و در هر عرصه ای لازم بوده با صلابت و اقتدار خود را نشان و ثابت کرده است.

امام جمعه دره شهر نیز در این دیدار از تلاش های سپاه و بسیج در ایام کرونا و نهضت کمک های مومنانه تقدیر کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار