جانشین سپاه اميرالمؤمنين(ع) استان ایلام:
جانشین سپاه اميرالمؤمنين(ع) استان ایلام گفت: شهیدان وظایف خود را با پیروی از سخنان امام راحل (ره) انجام دادند و امروز ما با حضور پر شور و شعور در پای صندوق‌های رای، راه شهدا را ادامه می دهیم.
کد خبر: ۹۳۴۹۸۸۲
|
۲۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از ایلام، "قدرت اله کریمیان"، جانشین سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام در مراسم یادواره شهدای محله مسجد سیدالشهدا(ع) شهر چوار که با حضور امام جمعه شهرستان چوار، فرماندار چوار و آحاد مردم برگزار شد، با تاکید بر اینکه امروز بیش از هر زمان دیگر نیازمند ترویج فرهنگ شهید و شهادت هستیم، گفت: حضور در یادواره‌های شهدا به معنای ماندگاری در راه شهدا و اعتلای نظام است.

 جانشین سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام اظهار کرد: شهدا مایه فخر و مباهات کشور هستند و عزت و اقتدار نظام در سایه ایثارگری شهدای گرانقدری است که امروز همه ما مدیون فداکاری‌های آنان هستیم.

کریمیان در ادامه افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی، حضور پرشور مردم را مهمترین عامل برای تقویت پایه های نظام جمهوری اسلامی اعلام کرده اند که در این راستا تک تک افراد باید مسوولیت خود را انجام دهند.

وی در پایان بیان داشت: شهیدان وظایف خود را با پیروی از سخنان امام راحل (ره) انجام دادند و امروز ما با حضور پر شور و شعور در پای صندوق‌های رای توطئه‌های دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی را نقش بر آب کرده و انقلاب اسلامی را بیمه می‌کنیم.

ارسال نظرات