زاهدان-در مراسمی با حضور سرلشکر سلامی ۳۱۳ سری جهیزیه اهدایی مقام معظم رهبری به زوج‌های جوان استان سیستان و بلوچستان اهدا شد.
کد خبر: ۹۳۴۴۷۸۱
|
۰۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۴
به گزارش خبرنگار بسیج از زابل؛ در مراسمی با حضور سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی،۱۵۳ سری جهیزیه اهدایی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به زوج‌های جوان استان سیستان و بلوچستان اهدا شد.

فرمانده کل سپاه در این مراسم با گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر، پیروزی رزمندگان اسلام در عملیات بیت المقدس و همچنین پیروزی‌های اخیر مردم مظلوم فلسطین در برابر رژیم اشغالگر صهیونیستی گفت: در کنار تلاش‌ها و مجاهدت‌های فوق العاده سنگینی که نیروی زمینی سپاه در برقراری امنیت در منطقه جنوب شرق کشور انجام می‌دهد و مرز‌ها را در برابر نفوذ اشرار مصونیت می‌بخشد، امنیتی را فراهم می‌کند که با آن امنیت، آبادانی، پیشرفت و رفاه مردم شکل گیرد.

وی افزود: نیروی زمینی سپاه از کمک به اقشار نیازمند این منطقه غافل نیست و یکی از سیاست‌های مهم و اصولی سپاه پاسداران در مناطقی که ماموریت‌های امنیتی دارد این است که به موازات برقراری امنیت، خدمات رسانی و رفع دغدغه معیشت مردم را در کانون توجهات خود قرار دهد.

فرمانده کل سپاه در ادامه تصریح کرد: رفع محرومیت از مناطقی که کم برخوردار هستند و همچنین ارائه کمک‌های معیشتی به مردمی که چه در اثر کرونا یا غیر کرونا آسیب دیده اند و همچنین ایجاد سهولت برای ازدواج جوانان راهی را باز می‌کنند که مردم بتوانند راحت‌تر زندگی کنند و این مسیر توقف ناپذیری است که به شکل یک فرهنگ عمومی و به خصوص در سپاه یک حرکت ثابت تبدیل شده و اختصاص به این منطقه ندارد.

وی افزود: نیروی زمینی ما در شمال غرب و در شمال شرق کشور نیز این خدمات را ارائه می‌دهد و مردم ما شایسته ارائه بهترین خدمات هم در ابعاد امنیتی، اشتغالزایی، رفع بیکاری و سهولت برای آغاز زندگی هستند.

سرلشکر سلامی در پایان با تاکید بر اینکه ما از ظرفیت هایمان برای کمک به مردم استفاده کنیم گفت: خدمت به مردم شریف ایران اسلامی افتخار بزرگی برای ما است و این جریان مستمری است که ادامه پیدا خواهد کرد.

گفتنی است با حضور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ۳۱۳ پروژه عمرانی سپاه در استان سیستان و بلوچستان نیز افتتاح شد.
ارسال نظرات