خبرهای داغ:
معاون منابع انسانی شرکت توزیع نیروی برق استان همدان خبر داد

برگزاری آزمون تبدیل وضعیت حالت اشتغال به کار شرکت توزیع برق استان همدان

همدان-معاون منابع انسانی شرکت توزیع نیروی برق استان همدان گفت: آزمون تبدیل وضعیت حالت اشتغال به کار شرکت توزیع برق استان همدان همزمان با سراسر کشور در استان همدان برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۴۴۸۰۰
|
۰۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۶
برگزاری آزمون تبدیل وضعیت حالت اشتغال به کار شرکت توزیع برق استان همدانبه گزارش خبرگزاری بسیج، واحد حمیدی با اشاره به برگزاری آزمون تبدیل وضعیت حالت اشتغال به کار شرکت توزیع نیروی برق استان همدان اظهار داشت: این آزمون روز جمعه ۳۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ همزمان با سراسر کشور در استان همدان برگزار شد.

وی افزود: این آزمون بر اساس دستورالعمل‌ها و آئین‌نامه‌های ابلاغی از سوی شرکت توانیر برای جذب تعداد ۱۳ عنوان شغلی در محل دانشگاه پیام نور همدان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد.

معاون منابع انسانی شرکت توزیع نیروی برق استان همدان عنوان کرد: تعداد ۱۷۳ نفر از کارکنان شرکت‌های پیمانکاری شاغل در شرکت توزیع برق همدان که حائز شرایط لازم برای شرکت در این آزمون بودند، ثبت‌نام کرده بودند که از این تعداد ۱۶۷ نفر به صورت حضوری در محل آزمون حضور یافتند و ۶ نفر از متقاضیان غیبت داشتند.

وی تصریح کرد: با حضور نماینده مرکز بهداشت، برای دو نفر از شرکت‌کنندگان که مشکوک به بیماری کرونا ویروس بودند در محل اتاق‌های قرنطینه و مشخص شده دانشگاه آزمون برگزار شد.

حمیدی عنوان کرد: این آزمون با حضور نماینده شرکت توانیر، نماینده دفتر حراست و امور محرمانه، نماینده مجری برگزاری آزمون مجتمع عالی آموزشی و پژوهشی غرب واحد همدان، نماینده حراست دانشگاه پیام نور و سایر عوامل اجرایی از ساعت ۱۰ تا ۱۱:۳۰ صبح برگزار شد و داوطلبین به مدت ۹۰ دقیقه به تعداد ۱۰۰ سوال طراحی شده پاسخ دادند.

وی ابراز داشت: در پایان برگزاری آزمون نیز پاسخنامه‌های داوطلبین طی صورتجلسه‌ای پلمب و برای تصحیح به تهران ارسال شد.

معاون منابع انسانی شرکت توزیع نیروی برق استان همدان گفت: در محل درب ورودی محل آزمون، از تماما داوطلبین تب سنجی به عمل آمد و به هر یک از آنان دو عدد ماسک و لوازم ضد عفونی کننده تحویل شد.

وی خاطرنشان کرد: با حضور رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت توزیع برق همدان و مدیر دفتر حراست و امور محرمانه از روند برگزاری آزمون بازدید به عمل آمد.

انتهای پیام/
ارسال نظرات