بیانیه سپاه شهرستان ایرانشهر به مناسبت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر:
ایرانشهر-آزادسازی خرمشهر حاصل وحدت و یکپارچگی ملی و همدلی و همزبانی مردم، نیرو‌های مسلح، مسئولین و مرحله نوینی از مقاومت و ایستادگی پیروزمندانه ملت ایران در برابر نظام سلطه و استکبار است.
کد خبر: ۹۳۴۴۸۳۲
|
۰۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۱
به گزارش خبرنگار بسیج از ایرانشهر، سپاه شهرستان ایرانشهر به مناسبت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهربیانیه ای صادر کرده است: در این بیانیه آمده است:

بسمه تعالی

ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن سالروز گرامیداشت سوم خرداد ماه روز ملی مقاومت، ایثار و پیروزی.

آزادسازی خرمشهر حاصل وحدت و یکپارچگی ملی و همدلی و همزبانی مردم، نیرو‌های مسلح، مسئولین و مرحله نوینی از مقاومت و ایستادگی پیروزمندانه ملت ایران در برابر نظام سلطه و استکبار است.

سوم خرداد، سالروز فرا رسیدن طنین گلبانگ "انا فتحنا لک فتحا مبینا " برفراز گنبد مسجد جامع خرمشهر و سر برآوردن آزادی و آزادگی از خون جوانان می‌باشد.

این روز یادآور دلاور مردی و ایثار شهیدان، استقامت و پایداری ملت ایران، شجاعت و شهامت فرماندهان و از خودگذشتگی رزمندگان اسلام و اوج خداباوری و خلوص امام شهیدان، خمینی کبیر (ره) است که فرمودند: " خرمشهر را خدا آزاد کرد ".

رهبری حکیمانه و مقتدرانه حضرت امام خمینی (ره) وحدت، هماهنگی و هم افزایی نیرو‌های مسلح و ولایت پذیری مدافعین کشور که از مهم‌ترین عناصر پیروزی آفرین در عرصه‌ی فتح خرمشهر تلقی می‌شود برای امروز جامعه می‌تواند الهام بخش و کارایی شعار راهبردی «تولید. پشتیبانی‌ها و مانع زدایی ها» در روند تکاملی انقلاب و پیش روندگی ایران اسلامی به سمت قله‌های رفیع سربلندی و پیشرفت را بیش از بیش آشکار سازد.

روز آزادی خرمشهر، روز یادآوری فتح فاتحان بر بلندترین و ناممکن‌ترین فراز‌ها و روزی است که سپاه دشمن در مقابل ایمان زمینیان آسمانی تبار به زانو درآمد و دست خدا قفل گشای در‌های بسته شد.

بازخوانی حماسه تاریخی و سرنوشت ساز فتح خرمشهر و تبیین چرایی جنگ تحمیلی و دستاورد‌های دفاع مقدس برای انقلاب و ملت ایران نشان می‌دهد ملتی که با هوشمندی و اراده پولادین گوش به کلام مولا و رهبر خود، امام خامنه‌ای عزیز (مدظله العالی) دارد هیچگاه در گذرگاه‌های سخت و پرفتنه زمانه گرفتار نشده و با حفظ آمادگی‌های همه جانبه، مسیر خود به سمت آرمان‌های بلند را تداوم بخشیده و در برابر هرگونه تهدید و خطر، قاطعانه ایستاده و کانون‌های تولید آن را خاموش و مایوس خواهند ساخت.

سپاه شهرستان ایرانشهر با گرامیداشت یاد و خاطره رزمندگان اسلام و شهدای انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی، حماسه سوم خرداد را به رهبر معظم انقلاب و فرماندهی کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) و آحاد مردم تبریک گفته و به روح بلند بنیانگذار انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) و همه شهیدانی که در این راه خون خود را نثار کردند درود می‌فرستد.

سپاه شهرستان ایرانشهر
ارسال نظرات