فتح خرمشهر تجلی گر حماسه آفرینی مردان خدا است

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه سمنان با بیان اینکه خرمشهر را خدا آزاد کرد گفت: آزاد سازی خرمشهر برگ زرینی در تاریخ درخشان انقلاب اسلامی بود.
کد خبر: ۹۳۴۴۸۵۸
|
۰۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۷:۰۹

 به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، حجت الاسلام راسخی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه سمنان در سخنانی به مناسبت سوم خرداد آزادسازی خرمشهر با بیان اینکه یکی از افتخارات کشور ایران آزادسازی خرمشهر است گفت: رزمندگان اسلام با ایمان راسخ و اتکا به قدرت لایزال الهی پا در عرصه جهادی مقدس و ارزشمند گذاشتند حماسه‌ای بزرگ، جهانی و جاوید را خلق کردند.

وی با بیان اینکه فتح خرمشهر نماد و ارزشی از یک سلسله خواستن‌ها و شهادت‌ها و استقامت‌ها است افزود: مردم دلیر خرمشهر از نخستین روز جنگ تحمیلی مقاومت جانانه ای در دفاع از این شهر داشتند و پس از آن رزمندگان اسلام خرمشهر را آزاد نمودند.

حجت الاسلام راسخی در ادامه با بیان اینکه در دفاع مقدس جنگ سخت افزاری بود تصریح کرد: در حال حاضر جنگ تبلیغاتی و نرم افزاری است که جوانان و نوجوانان باید با هوشیاری موفق از این جنگ بیرون بیایند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه سمنان در پایان بیان کرد: مردم با توجه به پیش‌رو بودن انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا، باید برای تعیین سرنوشت خود پای صندوق‌های رای حضور پیدا کنند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار