خبرهای داغ:
همزمان با سوم خرداد

تجدید میثاق با قبور شهدای گمنام

به مناسبت آزادسازی خرمشهر بسیجیان محله آل یاسین با حضور بر سر قبور پاک شهدا گمنام سرخه بار دیگر با آرمان ها شهیدان تجید بیعت کردند.
کد خبر: ۹۳۴۴۹۲۳
|
۰۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۴

فتح خرمشهر نماد ایستادگی و مقاومت ملت ایران در تاریخ به ثبت رسیده چراکه این واقعه مهم نماد و تبلور صف آرایی سازمان یافته در مقابل تهاجم قدرت های استکباری و استعماری علیه نظام اسلامی بود و رزمندگان در این نبرد توانستند افتخارات بزرگی کسب کند.

انقلاب اسلامی در طول 42 سال گذشته همواره با حماسه هایی که در عرصه های مختلف رقم زده پیوسته فتح خرمشهرهای زیادی را در تاریخ به اثبات رسانده است.

به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه؛ به مناسبت فرا رسیدن سوم خرداد ماه و سالروز آزادسازی شهر خرمشهر، مراسم عطر افشانی، غبار روبی و تجدید میثاق با شهدای گمنام شهر سرخه همراه با روایتگری دفاع مقدس و با حضور سرگرد مهدی ادهم فرمانده به همت محله اسلامی  ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سرخه به همت محله اسلامی آل یاسین با رعایت دستورالعمل های بهداشتی با حضور گرم و پرشور بسیجیان همیشه در صحنه برگزار شد.

اسماعیل ادهم راوی دفاع مقدس در این جمع اظهار کرد: سالروز آزادسازی خرمشهر یکی از مقاطع مهم و حساس دفاع مقدس و تاریخ انقلاب اسلامی است چراکه مردم در کنار رزمندگان توانستند حماسه بزرگی خلق کنند و امروز وظیفه داریم این حماسه بزرگ را به شکل درستی برای نسل جوان بازخوانی و تبیین کنیم.

وی با بیان اینکه عملیات آزادسازی خرمشهر از عملیات‌های بی نظیر و حماسه‌ای ملی بود، افزود: فتح خرمشهر فتح خاک نبود، فتح ارزش‌هایی بود که امروزه برای ما مانده است و باید در بزرگداشت این ایام کوشا باشیم.

راوی دفاع مقدس در ادامه اضافه کرد: سالروز آزادی خرمشهر به ما درس می دهد که با تکیه بر هدایت های ولایت فقیه و استفاده از توانمندی های داخلی و خصوصا استعدادهای جوانان می توانیم پیروزی های بزرگ به دست آوریم.

ادهم تاکید کرد: نسل جوان و آینده سازان كشور برای رویارویی هر چه بهتر با دشمنان باید با این مقطع از تاریخ و روحیات تكرارنشدنی و منحصر به فرد دوران مقدس آشنا شوند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار