به مناسبت سوم خرداد مسابقات ورزشی ویژه بانوان در روستای مومن آباد در سرخه برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۴۴۵۰۳
|
۰۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه؛ همزمان با فرارسیدن سوم خرداد، روز آزادسازی خرمشهر مسابقات ورزشی مسابقات به مناسبت ازاد سازی خرمشهر به همت پایگاه بسیج خواهران فاطمه بنت اسد مومن آباد برگزار شد.

فاطمه زهرا مومن آبادی فرمانده پایگاه فاطمه بنت اسد مومن آباد در حاشیه این برنامه در گفتگو با خبرنگار ما در سرخه ضمن تبریک واقعه سوم خرداد اظهار کرد: روز سوم خرداد ماه، سالگرد حماسه آزادی و فتح خرمشهر پس از بیش از یک سال و نیم اشغال آن به دست بعثیان است. فتح خرمشهر، موجب برانگیختگی احساسات و عواطف پاک ملت ایران شد و هم دلی و وحدت را میان اقشار ملت پدید آورد.

وی افزود: با هدف بزرگداشت این روز مسابقات ورزشی تیر اندازی هفت سنگی، انجام حرکات کششی ورزشی و بازی های بومی محلی بین بانوان بسیجی در سالن ورزشی این روستا با رعایت دستورالعمل های بهداشتی برگزار شد.

فرمانده پایگاه فاطمه بنت اسد مومن آباد در ادامه اضافه کرد: این مسابقات که با رعایت دستورالعمل های بهداشتی برگزار شد نزدیک به 40 نفر مشارکت کردند و در رده سنی نوجوانان، جوانان و میانسالان برگزار شد و با استقبال خوبی از سوی بانوان روستایی همراه بود.

مومن آبادی در خاتمه ضمن آرزوی موفقیت برای همه شرکت کنندگان و بانوان ورزشکار گفت: در پایان این مسابقات به رسم یادبود از نفرات برتر مسابقات تقدیر به عمل آمد.

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها