خبرهای داغ:

برگزاری ویژه برنامه سوم خرداد در سرخه

به مناسبت سوم خرداد و سالگرد شهید علی اصغر کلامی مراسم بزرگداشتی در مسجد امام حسن مجتبی (ع) سرخه برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۴۴۹۴۶
|
۰۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه؛ همزمان با فرارسیدن سوم خرداد و آزادی خرمشهر و سالروز شهادت شهید علی اصغر کلامی مراسم گرامیداشت به همت مجمع امام حسن مجتبی (ع) و پایگاه خواهران حضرت آسیه (س) با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین حسین ابوالقاسمی مسئول دفتر ولی فقیه در سپاه ناحیه شهرستان سرخه با رعایت دستورالعمل های بهداشتی برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین حسین ابوالقاسمی در این جمع اظهار کرد: خاطرات رشادت‌ها و دلاوری‌های دفاع مقدس و فتح خرمشهر خاطراتی ضروری و مهم برای تاریخ انقلاب و بشریت هستند که ماندگار می‌مانند.

وی افزود: باید خاطرات، مشکلات و تلخی‌ها و شیرینی‌های دفاع مقدس و دستاوردهای آن برای جوانان بازگو شود، به یک تعبیر همه دفاع مقدس شیرینی است و به ظاهر تلخ است اما یاری خداوند در عرصه‌های مختلف آن نمود داشته و تا امروز که 42 سال از انقلاب گذشته قوت پیدا کرده و نمی‌توانیم عرصه‌ای را پیدا کنیم که برکات الهی را در آن پیدا نکنیم.

مسئول دفتر ولی فقیه در سپاه ناحیه شهرستان سرخه تصریح کرد: اگر بخواهیم به کلمات حضرت امام تاسی کرده و موردتوجه قرار دهیم امام راحل فرمودند که خرمشهر را خدا آزاد کرد و درواقع آن حماسه بزرگ در فتح خرمشهر صورت گرفت که بسیار باارزش است.

ابوالقاسمی بیان داشت: در تمام وقایع دفاع مقدس و فتح خرمشهر باید ارزش‌های انقلاب را جستجو کرد زیرا انقلاب یک مجموعه از ارزش‌ها و حرکت حیات طیبه برای انسان‌سازی و دستاوردی برای به اوج رساندن و به قله سعادت رساندن انسان است و باید به دنبال این اندیشه بود و با شناخت اندیشه‌ها و ارزش‌ها راه را برای آینده روشن کنیم.

وی خاطرنشان کرد: در فتح خرمشهر موجی از ارزش‌ها وجود دارد که باید آن‌ها را به رخ بشریت و کسانی بکشیم که نمی‌خواهند حقایق را متوجه شوند، رزمندگان با دست خالی بزرگترین و اعجاب‌‌آورترین کارها را انجام دادند و بدون هیچ هراسی پیش رفتند و حتی سلاح را از دشمن گرفتند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار