سردار مولایی فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) طی پیامی از سرهنگ دوم پاسدار مجتبی عبدالملکی، مسئول سابق معاونت روابط عمومی، فرهنگی و تبلیغات سپاه استان البرز، برای دوره تصدی مسئولیت خود تقدیر کرد.
کد خبر: ۹۳۴۴۹۶۹
|
۰۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج و به نقل از روابـط عمومی سپاه امام حسن مجتبی (ع)، سردار سید یوسف مولایی طي پیامی از زحمات و تلاش های جهادی سرهنگ دوم پاسدار مجتبی عبدالملکی، در دوره تصدي مسئوليت معاونت روابط عمومی و فرهنگی تبلیغات تشكر و قدرداني كرد. متن پیام به شرح ذيل است:

تقدير فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع)از مسئول سابق معاونت روابط عمومی سپاه استان البرز

سرهنگ دوم پاسدار برادر مجتبی عبدالملکی

بسی شایسته است، به مصداق آیه ی شریفه ی: "و  َمَن شَکُرَ فَاِنَّمَا یَشکُرُ لِنَفسَه" و به شکرانه ی توفیق و به پاس تلاش ها و زحمات جنابعالی، بدينوسيله از زحمات جنابعالي در دوران تصدي مسئوليت معاونت روابط عمومی و فرهنگی تبلیغات سپاه امام حسن مجتبی علیه السلام و همكاري صميمانه شما در پيشبرد اهداف تعيين شده نهاد مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تشكر و قدرداني نمايم، سلامت و توفيق روز افزون شما را از درگاه خداوند منان در مسئولیت جدید خواستارم.

سرتیپ دوم پاسدار سید یوسف مولایی فرمانده سپاه امام حسن مجتبی علیه السلام استان البرز

گفتنی است، سرهنگ دوم پاسدار ناصر صبوری از سوی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان به عنوان سرپرست جدید معاونت روابط عمومی و فرهنگی تبلیغات منصوب شده اند.

ارسال نظرات