فراخوان گردان روستای اروانه برگزار شد

همزمان با سوم خرداد فراخوان گردان ویژه خواهران و برادران در روستای اروانه در شهرستان سرخه برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۴۵۱۲۴
|
۰۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه؛ فراخوان گردان همزمان با سالروز آزاد سازی خرمشهر ویژه بسیجیان پایگاه ولیعصر (عج ) و پایگاه خواهران نرجس خاتون (س) روستای اروانه در شهرستان سرخه برگزار شد.

این رزمایش با کلاس توجیهی و پخش نماهنگ و صرف شام برای بسیجیان دوره همراه بود.

احمد حافظی فرمانده پایگاه ولیعصر (عج) ضمن تبریک آزادسازی خرمشهر با اشاره به حماسه های بی مانند و وحدت شورآفرین نیروهای مسلح جان برکف ایران اسلامی در دوران پر شکوه دفاع مقدس اظهار کرد: آزادي خرمشهربه عنوان نماد ماندگار ولايتمداري، ایمان، استقامت و اراده فرزندان رشید ایران اسلامی، برای همیشه در تاریخ حماسه ساز این مرز و بوم به ثبت رسیده است. 

در ادامه یکی از رزمندگان دفاع مقدس ضمن بیان خاطراتی پیرامون فتح خرمشهر گفت: سوم خرداد ماه یادآور رشادت ها، جوانمردی ها و جانفشانی های رادمردان و شیرزنانی است که با سلاح ایمان،عزت و خودباوری در برابر تمامیت خواهی و ستمگری استکبار و مرتجعان جهان ایستادند و پیروزی بزرگی را در تاریخ پرافتخار انقلاب اسلامی رقم زندند.

وی اضافه کرد: مردم خرمشهر با سلاح عزم و ایمان به مکتب و عشق و علاقه به میهن اسلامی با دست‌خالی چنان مقاومت ماندگاری را خلق کردند که این روز به نام روز مقاومت و پیروزی ملت ایران درتاریخ ثبت شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار