خبرهای داغ:
رحیم پور معاونت هماهنگ کننده سازمان بسیج دانش آموزی کشور با مربیان طرح امیدان و طرح شهید بهنام محمدی در سرخه دیدار کردند.
کد خبر: ۹۳۴۴۹۲۷
|
۰۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه؛ به مناسبت سوم خرداد سالروز آزاد سازی خرمشهر، رحیم پور معاونت هماهنگ کننده سازمان بسیج دانش آموزی کشور با حضور در حوزه بسیج دانش آموزی ولایت سرخه با حسن فیض فرمانده حوزه، مربیان طرح امیدان، طرح شهید بهنام محمدی و فرمانده واحد پیشگام و بسیجیان حوزه دیدار و گفتگو کرد.

در ابتدا حسن فیض فرمانده حوزه ضمن بزرگداشت سوم خرداد اظهار کرد: عملیات آزادسازی خرمشهر از عملیات‌های بی نظیر و حماسه‌ای ملی بود،  فتح خرمشهر فتح خاک نبود، فتح ارزش‌هایی بود که امروزه برای ما مانده است و باید در بزرگداشت این ایام کوشا باشیم.

وی در خصوص روند اجرای برنامه ها توضیحاتی ارائه و سپس هر یک از اعضا به بیان دیدگاه خود در مورد اجرای برنامه های ابلاغی پرداختند.

همچنین  رحیم پور با تبریک آزادسازی خرمشهر گفت: سوم خرداد ماه روز استقامت و پایداری ملت ایران؛ شجاعت، شهامت و اقتدار فرماندهان و از خودگذشتگی رزمندگان اسلام است که می‌طلبد در این ایام که مزین به یاد این حادثه بزرگ و پرافتخار است، ارزش‌های این روز ماندگار و بیادماندنی برای نسل جوان بیشتر تبیین شود.

در ادامه وی در خصوص توجیه بودن کامل مربیان امیدان و بویژه مربیان طرح شهید بهنام محمدی در ارائه خدمات مطلوب نکاتی را متذکر شد.

معاونت هماهنگ کننده سازمان بسیج دانش آموزی کشور با اشاره به هدفمند بودن طرح شهید بهنام محمدی و انجام مراحل پنج گانه نظام تربیتی در این طرح بر تحقق تربیت جوان مومن انقلابی تاکید فراوانی کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها