همزمان با سوم خرداد

انجام مسابقات ورزشی پایگاه امام خمینی (ره) سرخه

به مناسبت آزاد سازی خرمشهر مسابقات ورزشی دارت و فوتبال دستی بین بسیجیان ورزشکار پایگاه امام خمینی (ره) شهرستان سرخه برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۴۴۶۱۸
|
۰۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه؛ همزمان با فرارسیدن سوم خرداد؛ روز آزاد سازی خرمشهر به دست شیرمردان و دلاوران این مرز و بوم و با هدف بزرگداشت یاد و خاطره ی آن مردان خدا مسابقات ورزشی دارت و فوتبال دستی درون پایگاهی بین بسیجیان ورزشکار پایگاه امام خمینی (ره) در سرخه برگزار شد.

علی ستاری مسئول تربیت بدنی ناحیه شهرستان سرخه در حاشیه این برنامه در گفتگو با خبرنگار ما ضمن گرامیداشت شکوه و بزرگی دلیرمردان عرصه مقاومت اظهار کرد: با هدف بزرگداشت این روز برنامه های مختلف ورزشی در قالب مسابقات ورزشی در سطح پایگاه های روستایی و شهری اجرا شده است.

وی افزود: این مسابقات باتوجه به شرایط مناسبت شهرستان به لحاظ رنگ بندی از سوی ستاد ملی کرونا با رعایت دستورالعمل های بهداشتی با هدف ایجاد شور و نشاط و انسجام بخشی فعالیت های ورزشی پایگاه برگزار شد و خوشبختانه بسیجیان به خوبی از این برنامه استقبال کردند.

مسئول تربیت بدنی ناحیه شهرستان سرخه در ادامه اضافه کرد: مسابقه دارت و وفوتبال دستی در پایگاه امام خمینی (ره) برگزار شد و در پایان از نفرات برتر توسط فرمانده پایگاه تقدیر به عمل امد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار