تجلیل از نوجوانان برتر کانون الهادی سرخه

همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر مراسم تجلیل از نوجوانان برتر کانون الهادی سرخه برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۴۴۶۴۵
|
۰۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه؛ همزمان با سوم خرداد حجت الاسلام و المسلمین مهدی محمدی وند رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سرخه با حضور در کانون الهادی از نوجوانان پرتلاش و برتر فرهنگی این کانون قدردانی کرد.

حجت الاسلام و المسلمین مهدی محمدی وند در این جمع ضمن گرامیداشت سوم خرداد فتح خرمشهر اظهار کرد: سوم خرداد را نماد و مظهر شجاعت وجانفشانی‌های دلیرمردان و شیرزنانی دانست که با سلاح ایمان و استقامت در پاسداشت آرمانهای امام راحل (ره) و انقلاب و خودباوری در برابر تمامیت خواهی و ستمگری استکبار و رژیم بعث عراق و متحدانش ایستادند.

وی افزود: سوم خرداد روز به ثمر نشستن مقاومت ملت ایران است؛ روز بزرگی که نه تنها سرنوشت تاریخ دفاع مقدس را عوض کرد بلکه تا به همین امروز هر بیگانه و اجنبی را از دست‌درازی بر خاک پاک وطن باز داشته است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سرخه ضمن اشاره به اهمیت انتخابات و انتخاب افراد شایسته گفت: مقام معظم رهبری، توجه ویژه و خاصی نسبت به مقوله بااهمیت و حساس انتخابات داشته اند و با تاكید بر حضور گسترده مردم در این عرصه سرنوشت ساز، آنها را به مشاركت در تصمیم گیری و امور مهم سیاسی كشور دعوت می كنند.

گفتنی است در پایان از نوجوانان برتر فرهنگی این کانون تجلیل شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار