خبرهای داغ:
فرمانده تیپ انصارالحسین(ع) همدان:

فتح خرمشهر دارای درس‌ها و عبرت‌ها برای همه زمان‌ها است

همدان-فرمانده تیپ انصارالحسین(ع) همدان گفت: فتح خرمشهر دارای درس‌ها و عبرت‌ها و تجربیاتی گرانقدر برای همه زمان‌ها و همه صحنه‌های رویارویی با جبهه دشمنان است.
کد خبر: ۹۳۴۵۲۳۹
|
۰۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۴
فتح خرمشهر دارای درس‌ها و عبرت‌ها برای همه زمان‌ها استبه گزارش خبرگزاری بسیج، یادواره سردار شهید «محمد ظاهر عباسی»، شهید شاخص سال ۱۴۰۰ تیپ انصارالحسین (ع) در جوار مزار مطهر شهدای گمنام این یگان و با حضور خانواده معزز این شهید والامقام، کارکنان و پیشکسوتان تیپ انصارالحسین (ع) همدان برگزار شد.

فرمانده تیپ انصارالحسین (ع) همدان در این مراسم با گرامیداشت یاد و نام شهید والامقام «محمد ظاهر عباسی»، این شهید را از جمله فرماندهان موثر در جنگ و الگویی بزرگ برای همرزمان و رهروان راه شهدا دانست.

سردار، ولی بهاریان، با گرامیداشت سوم خرداد، سالروز آزادسازی خرمشهر اظهار داشت: با توجه به موقعیت و شرایط، این پیروزی حقیقتا آزادسازی خرمشهر یک روز جشن واقعی برای تاریخ ایران بود.

وی بیان کرد: فتح خرمشهر دارای درس‌ها و عبرت‌ها و تجربیاتی گرانقدر برای همه زمان‌ها و همه صحنه‌های رویارویی با جبهه دشمنان است.

فرمانده تیپ انصارالحسین (ع) همدان پیشکسوتان دفاع مقدس و خانواده‌های شهدا را ذخیره‌های ارزشمند و سرمایه‌های معنوی جامعه خواند و گفت: همواره باید از وجود باارزش این عزیزان بهره برد.

وی همچنین با تبریک پیروزی مقاومت فلسطین بر دشمن صهیونیستی گفت: این نبرد هیمنه پوشالی اسرائیل را برای همیشه از بین برد و آن را به نابودی نزدیک کرد.

سردار بهاریان با اشاره به انتخابات ۲۸ خرداد گفت: اولویت همه دلسوزان نظام باید تلاش برای تحقق حضور حداکثری مردم همراه با امید و انگیزه باشد.

وی افزود: راه عبور کشور از مشکلات، شعبه‌های اخذ رأی است و حضور مردم هر چه پرشورتر باشد و با انتخاب اصلح همراه باشد منفعتش به خود مردم باز می‌گردد.

فرمانده تیپ انصارالحسین (ع) همدان افزود: دشمنان با همه ترفند‌ها و ابزار‌های تبلیغاتی خود در تلاش هستند تا بین مردم و نظام و انتخابات فاصله بیاندازند، اما به لطف الهی و با بصیرت مردم توطئه آن‌ها ناکام خواهد ماند.

در این برنامه از خانواده معزز شهید «محمد ظاهر عباسی» تجلیل به‌عمل آمد و آقایان غلامعلی زنگنه و علی حاتمی به روایتگری و ذکر خاطرات خود از شهید والامقام، سردار شهید عباسی پرداختند.

به گزارش خبرگزاری بسیج، شهید محمدظاهر عباسی متولد سال ۱۳۴۲ شهرستان ملایر بود که در کسوت فرماندهی گردان ادوات لشکر انصارالحسین (ع) در روز ۲۹ اردیبهشت سال ۱۳۶۶ شهد شیرین شهادت نوشید؛ این شهید والامقام به‌عنوان شهید شاخص سال ۱۴۰۰ تیپ انصارالحسین (ع) معرفی شده است.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
آخرین اخبار